captcha

Jūsų klausimas priimtas

Naršymas telefone – peilis nugarai: kaip to išvengti?

Tekstinės žinutės ar teksto rinkimas telefone netaisyklingai atsistojus apkrovas nugarai palaipsniui gali padidinti daugiau nei 20 kg ir tai galiausiai sukelia rimtų sutrikimų nugaros srityje. 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Gydytojo Alvydo Unikausko teigimu, jeigu jums skauda kaklą ir tarpumentę po ilgos dienos biure ar naršymo telefone, esama paprastų pratimų, galinčių padėti įkyrius skausmus sumažinti. 

„Pratimai – tikrai paprasti, juos gali padaryti bet kokio amžiaus ir lankstumo žmogus“, – tikina gydytojas. 

Fizinės terapijos mokslų žurnalas paskelbė, kad aktyvus išmaniųjų telefonų naudojimas paaugliams sukelia fizinių sutrikimų simptomus. Kai į telefoną ilgai žiūrima pasilenkus, ilgainiui tai sukelia pastoralinio balanso sutrikimus. 

Palenkus galvą, jos svoris padvigubėja, o kiekvieną palinkimą raumenys turi atlaikyti vis stipriau įsitempdami.

„Nugaros skausmai priklauso nuo mūsų gyvenimo būdo: kiek judame, kokia mūsų padėtis stovint, gulint? Kokie mūsų baldai? Kokio standumo, kokio minkštumo? Fotelis ar kėdė? Kėdės atlošo išlenkimas: yra ar nėra? Jei yra, į kurią pusę? Atlošo aukštis. Ranktūriai, jų padėtis ir aukštis. Kaip laikome galvą? Tai – vieni esminių momentų, kalbant apie pečių ir kaklo savijautą bei skausmus tarp menčių“, – atkreipia dėmesį A. Unikauskas. 

Pratimai, palengvinsiantys skausmus, –  reportaže.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...