captcha

Jūsų klausimas priimtas

Treneris I. Bakėjus – apie tai, kaip kūno formas pagražinti be sporto klubo

Atšilus orams, besiruošdami vasarai, daugelis prisimena fizinio aktyvumo naudą. Vieni supuola į sporto klubus, kiti – į parkus, o treniruočių instruktorius Ignas Bakėjus siūlo fiziniam aktyvumui išnaudoti kiekvieną laisvą minutę, pavyzdžiui, einant į autobusą daryti įtūpstus, o pačiame autobuse – prisitraukimus.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Pasak I. Bakėjaus, kuris yra pirmasis Lietuvoje sertifikuotas „Insanity“ treniruočių programos treneris, norint nepristigti motyvacijos, reikia mažiau galvoti, o tiesiog eiti ir daryti. Kūne vykstantys pokyčiai treniruočių metu, pasak jo, yra puiki vidinė motyvacija.

„Atsibundu ryte ir pagalvoju – ką galiu padaryti, kad pajudėčiau? [...] Išeinu iš namų – liftas. Palauk – gal ne liftas, nusileisiu laiptais. Toliau einu iki autobuso, matau – liko 200 metrų, autobuso dar nėra. Einu įtūpstais“, – vardija treneris.

Pasak I. Bakėjaus, jei į jus, darantį pratimus, kreivai žiūrės žmonės, tai tik dėl to, kad jie ir patys to norėtų, bet jiems gėda ar nepatogu.  Pačiame autobuse treneris patarė daryti prisitraukimus, nes autobuso turėklai tam yra labai patogūs.

Daugiau trenerio patarimų – pokalbio įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...