captcha

Jūsų klausimas priimtas

Rusijos antidopingo agentūros vadovė: „New York Times“ išėmė žodžius iš konteksto

Rusijos antidopingo agentūros (RUSADA) vadovės pareigas einanti Anna Anceliovič asmeniškai patvirtino, kad „New York Times“ korespondentė padarė savo išvadas, išėmusi jos žodžius iš konteksto.
Scanpix/Reuters nuotr.
Scanpix/Reuters nuotr.

„Žinoma, kad žodžiai buvo išimti iš konteksto. Aš per valandą trukusį interviu pasakiau daug ko, ypač, kad nesulaukus sportininkų atsakymų ir federacijoms nepriėmus sprendimo, nėra prasmės iš viso kalbėti apie dabartinę situaciją, kadangi kol kas išklausyta tik viena pusė“, – parašė A. Anceliovič socialiniame tinkle „Facebook“, komentuodama vieno iš tinklo vartotojų komentarų.

„Na o tai, kad mane šokiravo McLareno ataskaita – tai mano žodžiai. Manau, kad mes visi dėl jos buvome šokiruoti... Aš tikrai manau, kad ne RUSADA kompetencijoje daryti tokias išvadas. Mes pripažinome savo problemas RUSADA ir bandome jas spręsti“, – pridūrė ji.

Anksčiau laikraštis „The New York Times“ pranešė, kad Rusijos pareigūnai pripažįsta, jog šalyje buvo vykdoma dopingo programa. Straipsnyje buvo cituojama ir laikinai RUSADA vadovės pareigas einanti A. Anceliovič.

Antradienį „The New York Times“ paskelbė straipsnį, kuriama cituojama A. Anceliovič esą sakiusi, kad „tai buvo institucinis sąmokslas“, tačiau pabrėžė, kad aukščiausi valdžios pareigūnai dopingo kampanijoje nedalyvavo. RUSADA vadovė dar pridūrusi buvusi sukrėsta, kai tapo žinoma apie dopingo sistemą.

Anksčiau trečiadienį RUSADA paskelbė oficialų pareiškimą, kad medžiagos apie dopingą Rusijos sporte dienraštyje „The New York Times“ autorė iškraipė A. Anceliovič žodžius.

Agentūra paaiškino, kad bendraudama su žurnaliste Rebecca R. Ruiz RUSADA agentūros generalinės direktorės pareigas einanti A.Anceliovič pažymėjo, jog 2016 metų gruodžio 9 dieną paskelbtoje ataskaitoje Richardas McLarenas atsisakė žodžių „valstybinė dopingo sistema“ ir pavartojo žodžių junginį „institucinis sąmokslas“, tokiu būdu atmesdamas galėjusį būti aukščiausiosios valdžios įsikišimą.

„Deja, Rebecca R. Ruiz, ištraukusi šiuos žodžius iš konteksto, sukūrė įspūdį, kad RUSADA vadovybė pripažįsta institucinės dopingo slėpimo schemos Rusijoje buvimą. Norėtume pabrėžti, kad RUSADA neturi ir negalėjo turėti įgaliojimų nei pripažinti, nei neigti tokį faktą. Tyrimą šioje byloje atlieka Rusijos Tyrimų komitetas“, – pareiškė RUSADA.

„Be to, norėtume pažymėti tvirtą RUSADA įsitikinimą, kad kiekvienas apkaltintas sportininkas turi neatimamą teisę prieštarauti pateikiamiems kaltinimams“, – pažymi RUSADA.

Nepriklausomas ekspertas Richardas McLarenas (Ričardas Maklarenas) šį mėnesį Pasaulinei antidopingo agentūrai (WADA) pateiktoje ataskaitoje nurodė, kad su dopingo programa buvo susiję mažiausiai 1 tūkstantis Rusijos atletų iš 30 sporto šakų, o Rusijos sporto ministerijos pareigūnai skatino juos vartoti dopingą prieš 2014 metų žiemos olimpiadą Sočyje, 2012 metų vasaros olimpiadą Londone ir kitus tarptautinius turnyrus.

Kiek anksčiau Kremliaus atstovas spaudai Dmitrijus Peskovas pareiškė, kad reikės patikrinti A. Anceliovič pasisakymo „autentiškumą“, ir pridūrė, kad Rusija visuomet neigė įtarimus, esą valstybė kaip nors prisideda prie dopingo vartojimo schemų.

Sporto srityje nuo pat sovietmečio dirbantis, o šiuo metu Rusijos prezidento Vladimiro Putino reformuoti antidopingo sistemą paskirtas Vitalijus Smirnovas teigė: „Kaip buvęs sporto ministras, Nacionalinio olimpinio komiteto vadovas, manau, kad padarėme labai daug klaidų“.

Tačiau, jo nuomone, programišių grupės „Fancy Bears“ paviešinti kelių skirtingų šalių sportininkų medicininiai duomenys parodė, kad Rusijos sportininkai varžosi kitokiomis sąlygomis nei dalies kitų šalių atletai.

„Rusija niekada neturėjo tokių galimybių, kokias turėjo kitos šalys, – sakė V. Smirnovas. – Rusijoje vyrauja bendra nuomonė, kad mes neturėjome progos.“

Plačiau apie tai – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Laba diena, Lietuva“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...