captcha

Jūsų klausimas priimtas

Dakaro prologe Lietuvos komandų taktikos panašios – neprisidaryti problemų

Šeštadienį Buenos Airėse bus duotas startas 2016-ųjų metų Dakaro dykumų maratonui. Jo metu dalyviams teks įveikti 13 greičio ruožų. Pirmasis iš jų vadinamas prologu.
Antanas Juknevičius, A. Ufarto (BFL) nuotr.
Antanas Juknevičius, A. Ufarto (BFL) nuotr.

Dakaro prologas – trumpas, vos vienuolikos kilometrų greičio ruožas, kurį patys organizatoriai vadina penkiolikos minučių apšilimu. Toks trumpas greičio ruožas reikalingas tam, kad organizatoriai pagal dalyvių parodytus rezultatus galėtų sudėlioti kiek objektyvesnę starto tvarką.

Per varžybų atidarymo pakylą pravažiavusiems dalyviams teks ne tik nuvykti bei įveikti pirmąjį greičio ruožą, bet ir pasiekti pirmąjį bivaką, kuris jų lauks Rosarijo mieste.

Kokią taktiką ir strategiją renkasi dalyviai prieš pirmąjį, simbolinį, ir, galima sakyti, kvalifikacinį greičio ruožą? 15min.lt nusprendė apie tai pasiteirauti Lietuvos komandų.

B.Vanago šturmanas Sebastianas Rozwadowskis tvirtina, kad pirmasis, vos vienuolikos kilometrų ilgio, greičio ruožas lems nedaug, tačiau įtakos turės tolesniam važiavimui.

„Tai tik vienuolika kilometrų, bet jei padarysi klaidą, Dakaras gali čia baigtis. Šiandien reikia būti atsargiems, o tikrosios lenktynės prasidės rytoj. Žinoma, kuo geresnę poziciją turėsime šiandien, bus patogiau važiuoti kitą dieną, nes nereikės daryti daug lenkimų. Ši diena yra svarbi, bet svarbiausi dalykai prasidės vėliau“, – pasakojo B.Vanago šturmanas Sebastianas Rozwadovskis.

Antanas Juknevičius teigia, kad įžanginiame greičio ruože sieks išvengti nemalonumų ir didelių vilčių į šią dieną nededa.

„Geriausia pozicija prologe yra finišas. Turime sėkmingai jį pasiekti ir neprisidaryti nesąmonių. Prologas yra labai rizikingas. Kai prieš akis laukia beveik 10 tūkst. kilometrų, tai čia tik lašas jūroje. Reikia jį tiesiog nuvažiuoti ir tiek“, – sakė Antanas Juknevičius.

„Agrorodeo“ komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas papasakojo, kas dalyvių laukia trumpiausiame Dakaro greičio ruože. Anot šturmano, šiame greičio ruože ekipažas rezultatų nesivaikys.

„Peržiūrėjus kelio knygą, galiu pasakyti, kad pirmuose prologo kilometruose dominuoja keliukai tarp medžių. Daug aklų posūkių. Vienas brastos kirtimas. Organizatoriai sakė, kad ji bus negili, maždaug 30 centimetrų gylio. Antroje dalyje bus daug 90 laipsnių posūkių ir tiesiųjų.

Pirmoji dalis mums dėkinga. Antroje dalyje pranašumą įgaus tie automobiliai, kurių akceleracija iki 100 km/val. greičio yra geriausia. Čia negalime nieko nei išlošti, nei pralošti. Tai tik pradžia. Kitą dieną laukia 230 kilometrų greičio ruožas. Ten jau bus lenkimų. Dabar turime nuvažiuoti maždaug savo tempu, kad būtų kuo mažiau lenkimų kitą dieną.

Vakar „Twitter“ buvo nutekėjusi prologo greičio ruožo nuotrauka, bet vėliau ji buvo pašalinta. Tačiau turbūt kai kas jau spėjo pamatyti, kur drieksis greičio ruožas“, – sakė S. Jurgelėnas.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...