captcha

Jūsų klausimas priimtas

Beveik pusė „Talsi“ ralyje dalyvausiančių ekipažų – Lietuvos atstovai

Šį savaitgalį Latvijos Talsi mieste vyksiančių lenktynių dalyviai išvakarėse susipažįsta su trasa, o sirgaliai rengiasi palaikyti savo favoritus. Beveik pusę iš 80 ekipažų sudaro Lietuvos atstovai. Tarp jų nauju „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobiliu startuos ir „MK technika rally“ komanda.
Dalyvių nuotr.
Dalyvių nuotr.

Šį savaitgalį Latvijos Talsi mieste vyksiančių lenktynių dalyviai išvakarėse susipažįsta su trasa, o sirgaliai rengiasi palaikyti savo favoritus. Beveik pusę iš 80 ekipažų sudaro Lietuvos atstovai. Tarp jų nauju „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobiliu startuos ir „MK technika rally“ komanda, rašoma pranešime spaudai.

Trečius metus kartu važiuojantys Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras atnaujino savo lenktynių techniką, todėl „Talsi“ ralį gali pelnytai vadinti debiutiniu. Mėlyna ir raudona juostomis paženklintu „Honda Civic“ iki šiol važiavęs ir sirgaliams jau pažįstamas ekipažas persėdo į kur kas galingesnį, pagal N4 klasės reikalavimus paruoštą dešimtos kartos automobilį.

„Dauguma greičiausių Baltijos šalių ralio pilotų renkasi būtent šiuos automobilius, todėl žengti į priekį nusprendėme ir mes. Labai mylėjau savo „Hondą“, su kuria pavykdavo važiuoti pakankamai greitai, bet norėjosi permainų. Prieš savaitę per testus Zarasų apylinkėse pirmąkart išbandėme naują automobilį. Pirmieji įspūdžiai išties puikūs – automobilis kelyje elgiasi daug užtikrinčiau nei dviem ratais varomas „Civic“. Mėginsime vis geriau jį pažinti ir pamažu greitėti bei sudaryti konkurenciją varžovams“, – sako komandos „MK technika rally“ pilotas G. Šlepikas.

N grupės automobilį lenktynininkai pasirinko neatsitiktinai. Šių metų sezone jie pagrindiniais prioritetais laiko Lietuvos ir Latvijos ralio čempionatus, bet ateityje norėtų išmėginti jėgas ir tarptautinio rango varžybose.

Šturmano vietą dviem ratais varomame „Honda Civic“ pakeitęs į krėslą „Mitsubishi Lancer EVO X“, A. Pivoras pripažįsta drauge su pilotu turėsiantys daug ko mokytis iš naujo: „Tai visiškai kitoks automobilis. Skiriasi jo valdymas, greičiai, masė, inercija ir stabdymo taškai. Jei dar prieš testus turėjome tam tikrų nuogąstavimų dėl bolido ir mūsų galimybių, tai dabar tokių baimių nebeliko. Turime daug ką apmąstyti, susidėlioti ir įsisavinti gausią informaciją apie automobilį bei ruoštis naujam etapui mūsų ekipažo karjeroje.“

G. Šlepiko ir A. Pivoro trofėjų kolekcijoje puikuojasi nemažai apdovanojimų už pergales ir prizines vietas tarp dviem ratais varomų automobilių, tačiau čempionų titulo iškovoti iki šiol neteko. 2013 m. ekipažas laimėjo antrą vietą Šiaurės Europos zonos šalių (NEZ) ralio čempionate tarp viena ašimi varomų automobilių.

Sportininkai kol kas susilaiko nuo kalbų apie ateities pergales ir kitus aukščiausius tikslus. Jiedu teigia į viską žvelgiantys realistiškai, todėl savo lūkesčių nepervertina. Juolab kad konkurencija tarp pajėgiausių ralio pilotų tiek Lietuvoje, tiek Baltijos šalyse šiuo metu  išties solidi.

„Rally Talsi 2015“ varžybų rezultatus sirgaliai nuo šeštadienio galės gyvai stebėti interneto svetainėje Autorally.lv.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...