captcha

Jūsų klausimas priimtas

Įtariama, kad Sirija trikdo palydovinę televizijos transliaciją

Europos transliuotojų sąjunga (EBU) pirmadienį pranešė, kad palydovų operatorė bendrovė „Eutelsat“ įtaria Siriją palydovinės kanalų BBC, „France 24“, „Deutsche Welle“ ir „Voice of America“ trikdymu. 
EPA-ELTA nuotr.
EPA-ELTA nuotr.

Europos transliuotojų sąjunga (EBU) pirmadienį pranešė, kad palydovų operatorė bendrovė „Eutelsat“ įtaria Siriją palydovinės kanalų BBC, „France 24“, „Deutsche Welle“ ir „Voice of America“ trikdymu.

„Eutelsat“ anksčiau teigė, kad spalio 4 dieną Iranas tyčia trikdė palydovų signalus, bet dabar EBU paskelbė, jog „Eutelsat“ praneša, kad Sirija taip pat „tyčia ir su pertrūkiais“ trikdo signalus.

„Informacijos prieinamumas yra universali žmogaus teisė ir svarbus demokratijos komponentas. Mes smerkiame šį išpuolį prieš žiniasklaidos laisvę“, – sakė EBU generalinė direktorė Ingrid Deltenre.

EBU teigia, kad signalų trikdymas gali būti susijęs su „Eutelsat“ sprendimu nebetransliuoti 19 kanalų, kuriuos valdo Irano transliuotojas „Islamic Republic of Iran Broadcasting“. Šių kanalų transliacija palydovais buvo nutraukta laikantis griežtesnių Europos Sąjungos (ES) sankcijų Iranui.

Tarptautinė telekomunikacijų sąjunga, Jungtinių Tautų (JT) agentūra, kuriai priklauso ir Iranas, ir Sirija, draudžia tyčia trikdyti transliacijų signalus. 

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...