captcha

Jūsų klausimas priimtas

Ukraina: Rusijos medžiaga apie „Boeing 777“ katastrofą suklastota

Ukrainos saugumo tarnyba (UST) gavo nuotraukų iš kosmoso, kurios patvirtina faktą, jog Rusijos gynybos ministerija sufabrikavo Malaizijos lėktuvo „Boeing 777“ katastrofos medžiagą.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Ukrainos saugumo tarnyba (UST) gavo nuotraukų iš kosmoso, kurios patvirtina faktą, jog Rusijos gynybos ministerija sufabrikavo Malaizijos lėktuvo „Boeing 777“ katastrofos medžiagą.

UST departamento vadovo Vitalijaus Naidos teigimu, buvo sufabrikuoti tie duomenys, kuriuos pateikė liepos 21 d. trumpoje Rusijos generalinio štabo spaudos konferencijoje, informuoja unian.net.

Kaip rašoma UST spaudos tarnybos pranešime spaudai, lyginamoji rusiškos medžiagos analizė remiasi skaitmeniniais palydovų duomenimis.

Galima konstatuoti, kad vadinamieji „rusiškieji įrodymai“ turi daug ir akivaizdžių klastočių ir retušavimo požymių, arba nuotraukas darė rusų palydovai šnipai kitu metu, prieš „Boeing 777“ katastrofą.

„Medžiaga, kurią gavo Rusijos generalinis štabas, yra neatitinkanti realybės ir skirta formuoti melagingą versiją, kad neva Rusijos ginkluotosios pajėgos nesusijusios su teroristiniu aktu prieš keleivinį lėktuvą, naudojant zenitinį raketų kompleksą „Buk-M1“, – pabrėžiama pranešime.

DELFI primena, kad liepos 21 d. Rusijos Gynybos ministerija paskelbė, jog „Boeing 777“ aviakatastrofos metu danguje virš Ukrainos šalia lėktuvo buvo Ukrainos oro ginkluotųjų pajėgų lėktuvas, manoma, „Su-25“.

Apsiginklavę skaidrėmis, brėžimais ir paveikslais, du aukšto rango Rusijos generalinio štabo pareigūnai specialioje spaudos konferencijoje pateikė savo versiją apie lėktuvo katastrofą.

Rusijos ginkluotųjų pajėgų Generalinio štabo Vyriausiosios operatyvinės valdybos viršininkas generolas leitenantas Andrejus Kartopolovas pažymėjo, kad Malaizijos lėktuvas nukrypo nuo planuoto maršruto į šiaurę ir kad netoliese buvo pastebėtas ukrainiečių naikintuvas SU-25, kaip įprasta, ginkluotas dviem raketomis „oras-oras“.

Pasak jo, Malaizijos lėktuvas nukrypo nuo kurso apie 14 kilometrų. Tuo metu ukrainiečių lėktuvas sparčiai kilo aukštyn ir nuo Malaizijos „Boeing“ buvo už 3–5 kilometrų.

„Kokiu tikslu karo lėktuvas skrido palei civilinių lėktuvų maršrutą praktiškai tuo pačiu metu ir tame pačiame aukštyje kaip keleivinis laineris? – klausė A. Kartopolovas. – Mes norėtume gauti atsakymą į šį klausimą“.

Jis dar nurodė, kad tuo metu buvęs pastebėtas neįprastas radarų stoties, naudojamos raketoms valdyti, aktyvumas tą dieną, kai įvyko minėtoji tragedija. „Nuo liepos 17 (ketvirtadienio) Ukrainos radarų stoties veikimas sustiprėjo iki maksimumo“, – sakė A. Kartopolovas. Jis dar tvirtino, kad Rusija netiekė separatistams „Buk“ tipo raketinių sistemų.

 

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Malaizijos lėktuvo katastrofa Ukrainoje

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...