captcha

Jūsų klausimas priimtas

250 mln. vaikų pasaulyje nemoka nei skaityti, nei rašyti

Pasaulio bendrija smarkiai atsilieka nuo vieno savo tūkstantmečio plėtros tikslų – iki 2015 metų pasiekti, kad visi vaikai galėtų lankyti pradinę mokyklą. Tokią išvadą daro Jungtinių Tautų švietimo, mokslo ir kultūros organizacija (UNESCO) savo 2013/14 metų ataskaitoje, kuri trečiadienį pristatyta Etiopijos sostinėje Adis Abeboje.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Pasaulio bendrija smarkiai atsilieka nuo vieno savo tūkstantmečio plėtros tikslų – iki 2015 metų pasiekti, kad visi vaikai galėtų lankyti pradinę mokyklą. Tokią išvadą daro Jungtinių Tautų švietimo, mokslo ir kultūros organizacija (UNESCO) savo 2013/14 metų ataskaitoje, kuri trečiadienį pristatyta Etiopijos sostinėje Adis Abeboje.

250 mln. vaikų vis dar nemoka nei skaityti, nei rašyti, nei skaičiuoti, nors daugelis jų kelerius metus lankė mokyklą. Apie 57 mln. vaikų apkritai neturi galimybės mokytis.

Pagrindinės tokios padėties priežastys yra didelis mokytojų trūkumas besivystančiose šalyse, taip pat nepakankamas jų pačių išsilavinimas bei prasta pamokų kokybė apskritai. Kai kuriose šalyse, pavyzdžiui, vienoje klasėje mokosi daugiau kaip 100 moksleivių. „Aš pati mokiau 230 vaikų klasę, visi jie sėdėjo po medžiu, nes nebuvo kabineto, – sakė viena Malavio mokytoja. – Mes privalome būtinai pakeisti tokią situaciją“. Dažnai dešimt vaikų dalijasi vieninteliu vadovėliu.

Tačiau kai kuriose šalyse, pavyzdžiui, Benine, Ruandoje, Etiopijoje, Vietname ir Laose pastebima ženkli pažanga švietimo srityje, teigiama UNESCO ataskaitoje.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...