captcha

Jūsų klausimas priimtas

Savaitraštis „Newsweek“ atnaujins spausdintinės versijos leidybą

Tarptautinių aktualijų savaitraštis „Newsweek“ planuoja nuo ateinančių metų pradžios atnaujinti savo spausdintinės versijos leidybą, praėjus tik kiek daugiau nei metams nuo sprendimo nebeleisti popierinio varianto ir sutelkti dėmesį į portalo plėtrą, antradienį pranešė dienraštis „The New York Times“.
Sipa USA/Scanpix nuotr.
Sipa USA/Scanpix nuotr.

Tarptautinių aktualijų savaitraštis „Newsweek“ planuoja nuo ateinančių metų pradžios atnaujinti savo spausdintinės versijos leidybą, praėjus tik kiek daugiau nei metams nuo sprendimo nebeleisti popierinio varianto ir sutelkti dėmesį į portalo plėtrą, antradienį pranešė dienraštis „The New York Times“.

Laikraštis citavo „Newsweek“ vyriausiąjį redaktorių Jimą Impoco, kuris sakė, kad savaitinis žurnalas, kurio paskutinis numeris buvo išspausdintas pernai gruodį, sieks tapti prenumeruojamu leidiniu, labiau panašiu į finansų savaitraštį „The Economist“, o ne į savo tradicinį varžovą – žurnalą „Time“.

„Mes jį vertiname kaip aukščiausios kokybės produktą, prabangios krautuvėlės produktą“, – J. Impoco sakė komentuodamas sprendimą grįžti popierinės versijos, kuri turėtų būti vėl pradėta leisti sausį arba vasarį.

Spausdintinio „Newsweek“ sugrįžimas taps svarbiu žingsniu šio leidinio istorijoje, kuri pastaruosius kelerius metus buvo labai permaininga. Pirmasis šio savaitraščio numeris buvo išleistas 1933 metais.

10-o dešimtmečio pradžioje šis žurnalas pasaulyje turėjo 3,3 mln. skaitytojų, tačiau tolesnius du dešimtmečius pardavimai nuolat mažėjo, o 2010-aisiais jų skaičius tesiekė apie 1,5 milijono.

Prieš trejus metus savaitraštis buvo parduotas milijardieriui investuotojui Sidney Harmanui ir sujungtas su naujienų portalu „The Daily Beast“.

Šis sprendimas daugeliu atžvilgių pasirodė esantis nesėkmingas, o 2012-ųjų spalį buvo paskelbta, jog spausdintinis savaitraštis nebebus leidžiamas. Planuota, kad toks žingsnis leis bendrovei sutaupyti apie 40 mln. dolerių per metus.

Tapęs vien interneto žurnalu ir pervadintas „Newsweek Global“, leidinys rugpjūtį buvo parduotas skaitmeninės žiniasklaidos bendrovės „IBT Media“.

J. Impoco sakė „The New York Times“ turįs vilties, kad „Newsweek“ spausdintinės versijos tiražas per pirmuosius metus galėtų padidėti iki 100 tūkst. egzempliorių.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...