captcha

Jūsų klausimas priimtas

Graikijos visuomeninė televizija vėl transliuoja žinias

Graikijos naujoji visuomeninė televizija EDT pradėjo transliuoti žinias praėjus daugiau nei dviem mėnesiams, kai vyriausybė uždarė buvusį valstybinį transliuotoją „Hellenic Broadcasting Corporation“ (ERT), skelbia BBC.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Graikijos naujoji visuomeninė televizija EDT pradėjo transliuoti žinias praėjus daugiau nei dviem mėnesiams, kai vyriausybė uždarė buvusį valstybinį transliuotoją „Hellenic Broadcasting Corporation“ (ERT), skelbia BBC.

Graikijos vyriausybė išjungė ERT birželio 11 dieną, iš darbo buvo atleista 2 tūkst. 700 darbuotojų, tačiau transliacijos ir toliau vyko internetu. Graikijos konservatorių vadovaujama vyriausybė pareiškė, kad ERT dirbo neefektyviai ir kainavo apie 300 mln. eurų per metus.

Europos transliuotojų sąjunga (EBU) nutraukė ERT transliacijas pradėjus EDT rodyti žinių programą.

Graikijos valdžia neseniai pranešė, kad naujajam transliuotojui pagal dviejų mėnesių sutartį pasamdyta daugiau nei 500 žmonių.

Pirmoji dviejų valandų naujienų programa prasidėjo 8.00 val. vietos laiku.

Praėjusį mėnesį pirmą kartą atnaujinus darbą EDT daugiausia transliavo senus graikiškus nespalvotus dokumentinius filmus.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...