captcha

Jūsų klausimas priimtas

Iš RT atimta akreditacija Kapitolijuje

Komitetas, išduodantis leidimus radijo ir televizijos žurnalistams dirbti JAV Kapitolijuje, atėmė akreditaciją iš Kremliaus finansuojamos televizijos RT, anksčiau vadintos „Russia Today“.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Tai reiškia, kad Kremliaus propagandos ruporu laikomos televizijos žurnalistai nebegalės kasdien patekti į Kapitolijų.

Anksčiau šį mėnesį RT skundėsi, kad ji buvo priversta užsiregistruoti kaip Jungtinėse Valstijose dirbantis „užsienio agentas“.

Užsienio agentų registracijos aktas yra skirtas užsienio šalių politiniams interesams atstovaujantiems teisininkams ir lobistams.

RT skirtame laiške Visuomeninio teletinklo (Cable Satellite Public Affairs Network, CSPAN) atstovas Craigas Caplanas nurodė, kad RT akreditacija atšaukiama, nes už tai vienbalsiai pasisakė Kongreso radijo ir televizijos korespondentų asociacijos (RTCA) Vykdomasis komitetas.

Maskvoje įsikūręs transliuotojas yra minimas tyrimuose dėl numanomo Rusijos kišimosi į 2016 metų JAV prezidento rinkimus.

Televizija RT į tyrėjų akiratį pateko dėl jos ryšių su susikompromitavusiu buvusiu prezidento Donaldo Trumpo nacionalinio saugumo patarėju Michaelu Flynnu.

M. Flynnas, buvęs JAV karinės žvalgybos vadovas, gavo daugiau kaip 33 tūkst. dolerių (30 tūkst. eurų), kad dalyvautų iškilmingame RT renginyje 2015 metų gruodį, kurio metu sėdėjo prie stalo su Rusijos prezidentu Vladimiru Putinu.

Sausio mėnesį paskelbtoje JAV žvalgybos ataskaitoje apie Rusijos kišimąsi į rinkimus televizija RT yra įvardinta kaip „pagrindinis Kremliaus tarptautinės propagandos ruporas“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...