LRT žurnalistė: A. Merkel rinkimų kampanija – nuosaiki ir pamatuota

„A. Merkel pradėjo aktyvųjį savo kampanijos laikotarpį. Atrodytų, liko šešios savaitės, tačiau tai atitinka jos darbotvarkę, nes, kitaip nei Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, ar Jungtinėse Valstijose, vokiečiai nenori permainų vėjų. Jie išsigandę ir „Brexit“, ir kažkiek Donaldo Trumpo pergalės JAV prezidento rinkimuose, ir, ko gero, nori, kad padėtis išliktų, kokia buvusi“, – sako LRT naujienų tarnybos užsienio naujienų redaktorė Jolanta Paškevičiūtė.
Pasak pašnekovės, analitikai A. Merkel rinkimų kampaniją jau pakrikštijo kaip nuobodžią ir keisčiausią pokario istorijoje.
„Nes pirmas A. Merkel susitikimas su rinkėjais Dortmunde, Šiaurės Reino-Vestfalijos žemėje, parodė, kad viskas yra nuosaiku ir pamatuota. Tinkama vieta, nes Šiaurės Reino-Vestfalijos žemėje rinkimus laimėjo krikščionys demokratai, nors visada ten buvo socdemų tvirtovė. Taip pat buvo pasakyti tinkami žodžiai – tiek, kiek reikia, nei per daug, nei per mažai“, – pastebi J. Paškevičiūtė.
Užsienio naujienų apžvalgininkės teigimu, A. Merkel asmeninis reitingas yra palankus ir žadantis teigiamus rezultatus.
Išsamiau – įraše.
Komentarai