captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kinijoje blokuojama „Bloomberg“

Interneto vartotojai žemyninėje Kinijoje negali atsidaryti valdžios užblokuotų finansinių naujienų agentūros „Bloomberg“ tinklapių, skelbia BBC. Agentūra mano, kad tai atsakas į neseniai paskelbtą straipsnį apie neregėtus Kinijos viceprezidento Si Dzinpingo šeimos turtus.

Interneto vartotojai žemyninėje Kinijoje negali atsidaryti valdžios užblokuotų finansinių naujienų agentūros „Bloomberg“ tinklapių, skelbia BBC. Agentūra mano, kad tai atsakas į neseniai paskelbtą straipsnį apie neregėtus Kinijos viceprezidento Si Dzinpingo šeimos turtus.

Si Dzinpingas yra neabejotinas kandidatas tapti kitu šalies prezidentu. Straipsnyje rašoma apie viceprezidento plačios giminės valdomą daugiamilijoninį JAV dolerių vertą turtą.

Kinija jau ne kartą neleido savo piliečiams skaityti tokias užsienyje paskelbtas delikačias žinias apie jų šalį. Prieš tris dienas kelioms valandoms valdžia sustabdė prieigą prie JAV žiniasklaidos organizacijos „The New York Times“ skilčių socialinėmis temomis.

Komunistinėje Kinijoje jau seniai užblokuoti „Youtube“, „Google+“, „Dropbox“, „Facebook“ ir „Foursquare“ tinklapiai.

Žingsnis užblokuoti „Bloomberg“ ir jų internete publikuojamą verslo žurnalą „Businessweek“ rodo, kad būsimo šalies lyderio šeimos turtai yra dar viena jautri tema Pekinui.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...