captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Russia Today“ po sąskaitų užblokavimo ieško galimybių tęsti veiklą Didžiojoje Britanijoje

Anglų kalba transliuojančios Rusijos televizijos „Russia Today“ (RT) visos sąskaitos Didžiojoje Britanijoje buvo užblokuotos, bet televizija viliasi transliuoti toliau, jos teisininkai ieško išeities iš susidariusios situacijos, pirmadienį pranešė vyriausioji redaktorė Margarita Simonian.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

„Uždarė mūsų sąskaitas Britanijoje. Visas sąskaitas“, – pranešė vyriausioji redaktorė Margarita Simonian „Twitter“ žinutėje.

Ji pažymėjo, jog bankas oficialiai paskelbė, kad sprendimas užblokuoti visas televizijos sąskaitas yra galutinis ir „nebus persvarstytas“, ir pridūrė: „Tegyvuoja žodžio laisvė!“.

Vėliau RT savo interneto svetainėje paskelbė banko „NatWest“ spalio 12 dienos laišką, kuriame sakoma, kad bankas peržiūrėjo bankines operacijas su RT ir „priėjo išvados, kad mes daugiau nebeteiksime šių paslaugų“.

Karališkajam Škotijos bankui priklausančio „NatWest“ banko laiške tokio sprendimo priežastys nenurodomos.

Bankas pranešė, kad RT sąskaitos bus uždarytos iki gruodžio 12 dienos.

RT nurodė, kad šį laišką, kuris yra „labai neapibrėžtas, labai britiškas“, gavo RT Londono biuras. Pranešime taip pat sakoma, kad RT televizija banko „NatWest“ paslaugomis naudojosi daugiau nei 10 metų.

M. Simonian verslo naujienų svetainei RBK sakė, kad „neturi supratimo“, kokia yra sąskaitų uždarymo priežastis, bet užsiminė, kad tai gali būti susiję su faktu, kad „laukiame naujų britų ir JAV sankcijų Rusijai“.

„Gali būti, kad tai yra susiję su jomis“, – kalbėjo M. Simonian.

RT vyriausioji redaktorė valstybinei televizijai „Rossija-24“ sakė, kad „negali būti jokių (kitų) priežasčių, mūsų darbas yra visiškai skaidrus, visiškai skaidrus yra finansavimas“.

Pasak M. Simonian, sprendimas yra susijęs ir su kelių Britanijoje dirbančių aukštesnio rango televizijos darbuotojų sąskaitomis.

Šis Kremliaus finansuojamas kanalas RT, kuris anksčiau vadinosi „Russia Today“, buvo įsteigtas siekiant propaguoti Rusijos požiūrį į tarptautinius reikalus.

Rusijos ir Jungtinės Karalystės santykiai dėl Maskvos vykdomos karinės kampanijos Sirijoje yra atšalę labiausiai po Šaltojo karo.

Kol kas ženklų, kad šis sprendimas būtų susijęs su britų valdžios pareigūnais, nėra.

Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė Maria Zacharova tokį banko sprendimą susiejo su Britanijos išstojimu iš ES.

„Atrodo, kad Londonas, traukdamasis iš Europos Sąjungos, Europoje palieka visus savo įsipareigojimus dėl žodžio laisvės“, – paskelbė ji socialiniame tinkle „Facebook“.

Ištisą parą anglų, arabų ir ispanų kalbomis transliuojanti televizija pirmiausia yra orientuota į Europos ir Jungtinių Valstijų auditoriją.

Britanijoje veikia RT padalinys „RT UK“, transliuojantis iš Londono.

Kol kas apie šį incidentą daugiau informacijos nepateikiama.

Dėl šiuo metu nagrinėjamos bylos, susijusios su dabar jau išardytos Rusijos naftos milžinės „Jukos“, įkurtos Kremliaus kritiko Michailo Chodorkovskio, akcininkų pateiktais ieškiniais, buvo įšaldytos užsienyje kai kurios Rusijos sąskaitos, taip pat ir priklausančios valstybinei žiniasklaidai.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...