captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kinų „Huawei“ trokšta meilės – ar investicijos į krepšinį padės rasti kelią į lietuvių širdis?

Kinų bendrovė „Huawei“ jau kurį laiką Europoje vykdo nuožmias rinkodaros kampanijas, o Baltijos šalys tikrai nėra paskutinėje vietoje. „Huawei“, kuri mūsų šalies krepšininkus aprūpino „Huawei Ascend Mate P7“ telefonais ir tapo rinktinės rėmėja, savo produkcija ketina sudominti ir paprastus vartotojus. Apie „Huawei“ planus Barselonoje vykusioje konferencijoje „Mobile World Congress 2015“ pasakojo bendrovės vadovai.
„Huawei“ atstovas Baltijos šalyse G.Zhangas, I. Gelūno (15min.lt) nuotr.
„Huawei“ atstovas Baltijos šalyse G.Zhangas, I. Gelūno (15min.lt) nuotr.

Kinų bendrovė „Huawei“ jau kurį laiką Europoje vykdo nuožmias rinkodaros kampanijas, o Baltijos šalys tikrai nėra paskutinėje vietoje. „Huawei“, kuri mūsų šalies krepšininkus aprūpino „Huawei Ascend Mate P7“ telefonais ir tapo rinktinės rėmėja, savo produkcija ketina sudominti ir paprastus vartotojus. Apie „Huawei“ planus Barselonoje vykusioje konferencijoje „Mobile World Congress 2015“ pasakojo bendrovės vadovai.

Išmanūs telefonai sudaro tik menką dalį viso „Huawei“ verslo ir yra mažiausias iš trijų verslo segmentų. Pagrindinės pajamos gaunamos iš telekomunikacijų operatoriams tiekiamų įrenginių, kurie skirti kurti ir valdyti ryšio tinklus.

Antra dalis – įrenginių, programinės įrangos ir paslaugų tiekimas įmonėms. Trečią dalį sudaro vartotojams skirti įrenginiai, kaip telefonai, planšetės ir t.t. Tačiau ji sparčiai auga.

Pastaruosius kelerius metus „Huawei“ daug pastangų įdėjo į tai, kad pakeistų įvaizdį ir ėmė gaminti aukštesnės klasės gaminius.

Pasak analitikų, viena tokio žingsnio priežasčių buvo auganti konkurencija iš biudžetinius įrenginius gaminančių įmonių, tokių kaip „Xiaomi“, kuri pagal telefonų pardavimus nusileidžia tik „Apple“ ir „Samsung“.

„Huawei“ šįmet tikisi padidinti vartotojams skirtų įrenginių rinkos dalį 30 proc. ir išsikėlė tikslą tapti mylimiausiu vartotojų prekės ženklu. Kinai aktyviai investuoja Europoje, o Lietuva anaiptol ne išimtis – jau kuris laikas kinai yra pagrindiniai Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rėmėjai.

Milžiniškos investicijos

„Viena priežasčių, kodėl pasirašėme sutartį su Lietuvos krepšinio federacija, yra ta, kad krepšinis yra labai geras būdas sujungti Kinijos prekės ženklą su Lietuva“, – aiškino „Huawei“ vadovas Baltijos šalims George`as Zhangas.

G. Zhangas įsitikinęs, kad per artimiausius kelerius metus kinai atsirieks pyrago iš kitų didžiųjų išmanių telefonų gamintojų, o to priežastis – didelės investicijos: „Huawei“ kasmet investuoja daugiau nei 12 proc. grupės įplaukų į mokslinius tyrimus ir plėtrą. Pernai grupės įplaukos siekė 46 mlrd. dolerių. Taigi iš jų investavome 6 mlrd. dolerių, – sakė G. Zhangas. – Vien Europoje turime du didelius tyrimų centrus Stokholme ir Helsinkyje. Mūsų laukia ilgas kelias, bet mes jau matome rezultatus.“

Be to, „Huawei“ gauna didelę paramą ir iš Kinijos vyriausybės, o pajamos iš kitų sektorių suteikia tvirtą užnugarį.

G. Zhangas aiškino, kad ne ką mažiau svarbus būsimos sėkmės pranašas yra ir bendrovės vadovas Riachardas Yu (Yu Chengdongas), kuris anksčiau buvo atsakingas už „Huawei“ belaidės įrangos produktus. Dabar ši produktų kategorija yra pati stipriausia Kinijos bendrovės dalis.

Kiniški telefonai didės ir toliau

Šįmet Barselonoje vykusioje parodoje „Mobile World Congress“ „Huawei“ pristatė tris išmanius įrenginius. Labiausiai liaupsinamas buvo „Huawei Watch“ – išmanusis laikrodis raiškiausiu ekranu, dengtu safyrų kristalais.

Kiti įrenginiai – ant kaklo pakabinamas „Huawei Talkband“ N1, kuris gali veikti ir kaip išmanus pagalbininkas sporte bei „Bluetooth“ ausinės viename bei apyrankė „Huawei Talkband“ B2.

 „Huawei“ Rytų, Vidurio ir Šiaurės Europos šalių regiono vadovas Yanminas Wangas įsitikinęs, kad kinai eina teisinga kryptimi – esą išmanių įrenginių rinka dar tik bręsta.

„Mes galime sukurti labai kompaktišką „Huawei“ telefoną. Tačiau tai nėra patogu žmonėms. Kartu su išmaniu laikrodžiu ar kitu įtaisu viską kartu galima valdyti paprasčiau. Dėvimieji įrenginiai ir išmanūs telefonai kartu tarsi sudaro ekosistemą“, – sakė Y. Wangas.

Kai kurie išmaniųjų telefonų gamintojai šįmet jau nedidino telefonų ekranų, kiti, pavyzdžiui, „LG – G Fex 2“, juos netgi mažino.

Tačiau Y. Wangas įsitikinęs, kad išmanūs telefonai didės ir toliau, tarsi leisdamas suprasti, jog 6 colių dydžio flagmanas „Huawei Ascend Mate P8“, kuris balandį bus pristatytas Londone, tikrai nebus mažesnis.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...