captcha

Jūsų klausimas priimtas

Po „App camp 2014“ vartotojams rengiamasi pristatyti 34 naujas mobiliąsias aplikacijas

Daugiau nei 50 užsiregistravusių komandų, 60 profesionalių mentorių, prizai, kurių vertė viršijo 300 000 litų, 48 valandos darbo ir pristatyti 34 mobiliųjų aplikacijų prototipai. Taip trumpai skaičiais galima būtų įvardinti savaitgalį Mykolo Romerio universitete vykusių mobiliųjų aplikacijų dirbtuvių „App Camp 2014“ rezultatus. 
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Daugiau nei 50 užsiregistravusių komandų, 60 profesionalių mentorių, prizai, kurių vertė viršijo 300 000 litų, 48 valandos darbo ir pristatyti 34 mobiliųjų aplikacijų prototipai. Taip trumpai skaičiais galima būtų įvardinti savaitgalį Mykolo Romerio universitete vykusių mobiliųjų aplikacijų dirbtuvių „App Camp 2014“ rezultatus. 

Šiais metais net penkios komandos pasiryžo priimti Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto iššūkius ir padėti Lietuvos paveldą perkelti į mobiliąją erdvę. Geriausia mobiliąja aplikacija, skirta žvejybos istorijos išsaugojimui, paskelbta „Smart museum“ aplikacija. Ji skirta Mindūnų žvejybos muziejui, įsikūrusiam Molėtų krašte. Ši aplikacija padės interaktyviai keliauti po muziejų, susipažinti su eksponatais, pakvies daugiau apie žvejybos istoriją ir žuvis sužinoti pasitelkiant interaktyvius žaidimus ir mokomąsias viktorinas. Šios programėlės kūrėjams Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas skyrė 4500 litų prizą. Beje, „App Camp 2014“ komisija „Smart museum“ projektą pripažino ir geriausia šių metų mobiliųjų aplikacijų dirbtuvių programėle. Nugalėtojas Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) įteikė 300 000 litų vertės prizą, skirtą programėlės komunikacijos kampanijai LRT valdomuose žiniasklaidos kanaluose, rašoma pranešime spaudai.

Geriausia programėle, skirta skaitmeninio paveldo kūrimui, pripažinta komandos „Fairy tale“ idėja į telefonus perkelti lietuvių liaudies pasakas. Šios programėlės kūrėjams Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas taip pat įteikė 4500 litų prizą. IT ir telekomunikacijų bendrovė „TEO“ skyrė 7500 litų apdovanojimą komandai „Tie iš teliko“, pasiūliusiai aplikaciją TEO išmaniajai televizijai. Sporto ir sveikatingumo klubai „Impuls“ 1000 litų prizą įteikė mobiliosios aplikacijos „Pumpkin“ kūrėjams, parengusiems interaktyvų žaidimą, kuris fiksuoja jos naudotojų fizinį aktyvumą.

Geriausiu žaidimu, skirtu „Windows“ platformai, „Microsoft Lietuva“ pripažino „Pyromind“ – ypatingai įtraukiantį interaktyvios dėlionės žaidimą. Geriausia programėle Windows platformai paskelbta mobilioji aplikacija, skirta žvejybos istorijai išsaugoti. Abiejų programėlių kūrėjams buvo įteikti „Nokia Lumia 1320“ išmanieji telefonai.

Versliausia „App Camp 2014“ komanda paskelbti aplikacijos „3D postcard“ kūrėjai, sukūrę mobiliąją aplikaciją, kurios pagalba suvenyrus iš įvairių šalių galėsite kurti tiesiog mobiliajame telefone. Laimėtojams įteikta metinė žurnalo „BZN start“ prenumerata. „Saulėtekio slėnis“ šiais metais apdovanojo geriausią „App camp 2014“ komandą – ja tapo „400 blows studio“, kuriai suteikta galimybė 3 mėnesius nemokamai įsikurti ir plėtoti savo idėjas verslo inkubatoriaus „InnoDesk“ erdvėje.

Mobiliųjų aplikacijų dirbtuvių dalyviai šiais metais sukūrė ir daugiau įdomių ir praktiškų programėlių, tarp kurių aplikacija, padedanti lengvai rasti visus Lietuvoje vykstančius renginius, programėlė, gelbstinti norintiems atsikratyti žalingų įpročių, nemažai įvairioms platformoms ir skirtingo amžiaus vartotojams skirtų žaidimų.

Beje, net kelios užduotys liko neįgyvendintos, tad organizatoriai pasiūlė visiems dalyviams galimybę per dvi savaites pasiūlyti šiems iššūkiams idėjas ir parengti prototipus, bei, sėkmės atveju, laimėti papildomus prizus. Tarp vis dar aktyvių iššūkių – IT ir telekomunikacijų bendrovės „TEO“ iššūkis sukurti programėlę TEO internetinei talpyklai, „Radiocentro“ kvietimas pasiūlyti programėlę radijo stoties „Facebook“ profiliui, Finansų ministerijos kartu su UAB „Idea Prima“ parengtas euro įvedimo iššūkis, kurio laimėtojams bus skirtas 3000 litų prizas, taip pat DELFI kvietimas patobulinti DELFI programėlę ir laimėti 20 000 litų vertės reklamos kampaniją delfi.lt portale.

„App Camp 2014“ organizatoriai tikisi, kad mobiliųjų aplikacijų dalyviai ir po renginio toliau aktyviai dirbs prie savo projektų vystymo ir įgyvendinimo, kad ateityje pristatytos idėjos ir prototipai taptų veikiančiomis ir vartotojams prieinamomis mobiliosiomis aplikacijomis.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...