captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Facebook“ keičia požiūrį: veikiausiai leis rašyti ir komentuoti anonimiškai

Šių metų pradžioje „Facebook“ už maždaug 15 mln. JAV dolerių įsigijo startuolį „Branch“. O jo vadovas Joshas Milleris buvo išsiųstas į Londoną, prisijungti kuriant naujausią „Facebook“ kūrybinės laboratorijos produktą: naują programėlę, kuri „Facebook“ vartotojams leidžia socialiniu tinklu naudotis ir į jį turinį įkėlinėti anonimiškai.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Šių metų pradžioje „Facebook“ už maždaug 15 mln. JAV dolerių įsigijo startuolį „Branch“. O jo vadovas Joshas Milleris buvo išsiųstas į Londoną, prisijungti kuriant naujausią „Facebook“ kūrybinės laboratorijos produktą: naują programėlę, kuri „Facebook“ vartotojams leidžia socialiniu tinklu naudotis ir į jį turinį įkėlinėti anonimiškai.

„Kompanija kuria atskirą mobiliąją programėlę, kuri vartotojams leidžia dalyvauti socialiniame tinkle be būtinybės naudoti savo tikrąjį vardą. Pasak šių žmonių, tikslas yra leisti „Facebook“ vartotojams naudotis skirtingais pseudonimais, kuriais prisidengus būtų galima atvirai diskutuoti įvairiomis temomis, kuriomis jie leidžia sau diskutuoti kitose vietose internete – temomis, kurios galbūt nėra patogios aptarinėti pasirašant savo tikruoju vardu“, – rašė „New York Times“ žurnalistas Mike`as Isaacas.

Per vasarą J. Milleris su kolegomis kūrė įvairius bendravimo produktus „Facebook“ tinklui. Šaltinis, kuris su „Branch“ komanda buvo susitikęs po perėjimo „Facebook“ nuosavybėn, sako, kad tai buvo „Facebook“ bendravimo produktas, organizavęs vartotojus pagal tema, tarsi forume, rašo businessinsider.com.

„Jie paimdavo kokią nors vertikalę, tarkime, vaikų auklėjimą ar fotografiją, ir bandydavo sudominti žmones šiomis temomis pokalbių lentose, kuriose buvo ir bendruomenių vadovai – visai kaip senoviniuose interneto forumuose“, – rašė su programuotojais susitikęs asmuo.

Pasak jo, tas produktas buvo daugiau darbastalio funkcija, nei atskira programėlė. Nežinia, ar jis pavirto produktu, kurį toliau „Facebook“ kūrybinėje laboratorijoje vysto J. Milleris, ar pastarajam tenka dirbti su visiškai nauju produktu. Pats J. Milleris nebuvo linkęs atvirauti.

„Facebook“ jau ir anksčiau skleidė signalų, kad būtų linkę kurti anonimiškumą suteikiančių produktų. Sausį leidiniu „Bloomberg“ duotame interviu Markas Zuckerbergas sakė, jog anonimiškumą suteikiantis produktas jau gali būti ne už kalnų.

Gana keista žinant, kad knygos „The Facebook Effect“ autoriui Davidui Kirkpatrickui M. Zuckerbergas yra sakęs, jog „dviejų tapatybių turėjimas yra sąžiningumo stokos požymis“.

Buvę „Facebook“ darbuotojai teigia, jog įmonės viduje asmens tapatybė ir anonimiškumas visada būdavo labai karštų ginčų objektas.

M. Zuckerbergas savo nuomonės pasikeitimą aiškino taip: „Nežinau, ar čia pusiausvyra persislinko, bet tikrai manau, kad pasiekėme tašką, kuomet neturime kažko daryti prisistatydami vien tikrąja tapatybe. Jei tikroji tapatybė slegia, tai, mano manymu, ji tampa našta“.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...