captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Google AdWords“ tinklaraštyje – lietuviška sėkmės istorija

Korporacijos „Google“ oficialiame tinklaraštyje apie reklamos internete sistemą „AdWords“ pirmąsyk paminėta skaitmeninės rinkodaros agentūra iš Baltijos valstybių. Ši garbė teko Lietuvos bendrovei „Amplify Dep.“, sugebėjusiai kliento svetainės lankytojų srautą išauginti beveik 12 kartų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Korporacijos „Google“ oficialiame tinklaraštyje apie reklamos internete sistemą „AdWords“ pirmąsyk paminėta skaitmeninės rinkodaros agentūra iš Baltijos valstybių. Ši garbė teko Lietuvos bendrovei „Amplify Dep.“, sugebėjusiai kliento svetainės lankytojų srautą išauginti beveik 12 kartų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„AdWords“ – tai „Google“ reklamos sistema, skirta ypač tiksliai pasiekti norimą tikslinę auditoriją per paieškos sistemas ir vadinamąjį vaizdinės reklamos tinklą, sudarytą iš daugybės „Google“ partnerių svetainių.

Bendrovė „Amplify Dep.“ padėjo savo klientei – elektroninei papuošalų parduotuvei indivi.lt – lankytojų srautą per trumpą laiką išauginti beveik 1200 proc. Ši sėkmės istorija buvo tokia įspūdinga, kad ja pasidalyti nusprendė net „Google“ (adwords-lt.blogspot.com). Tai pirmas toks atvejis Baltijos valstybėse.

„Amplify Dep.“ direktoriaus Gedimino Boguslausko nuomone, toks rezultatas buvo gautas, viena vertus, dėl puikaus srities išmanymo, tačiau, kita vertus, ir dėl pasikliovimo nuojauta ir nestandartinių, kūrybiškų sprendimų.

Pavyzdžiui, tikslinė auditorija buvo sudaryta taip, kad reklamą matytų vien moterys. Kaip paaiškėjo vėliau, ši strategija buvo neįtikėtinai sėkminga.

Nestandartines ir iš pirmo žvilgsnio netikėtas strategijas „Amplify Dep.“ taiko daugeliui klientų. Todėl jie, investavę į reklamą internete palyginti nedaug, dažnai sulaukia įspūdingų rezultatų.

Anot G. Boguslausko, ypač daug galimybių šioje srityje atveria nuo 2013 m. birželio veikiantis įrankis „Google Consumer Barometer“, pritaikytas Lietuvos rinkai. Pasinaudoję šiuo įrankiu lietuviškų el. parduotuvių kūrėjai galės vadovautis jau surinktais vartotojų elgsenos duomenimis, tad nereikės gaišti laiko ir eikvoti lėšų eksperimentams.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Amplify Dep.“ įsteigta 2008 metais, teikia įvairias verslo pozicijų stiprinimo paslaugas: nuo reklamos paieškos sistemose iki sudėtingo taikymo į specifines auditorijas. Šiuo metu agentūra turi per 50 klientų, tarp kurių – tokie vardai kaip PriceOn.lt, Sugihara.lt ar Vienasaskaita.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...