captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Google“ tyrimas: prieš pirkdami prekes pirkėjai jas apžiūri internete

Šiandieninis pirkėjas sprendimo pirkti prekę jau nebepriima pirkimo metu – 75 proc. vartotojų informacijos apie prekes prieš pirkdami ieško internete ir pagal šį rodiklį Lietuva lenkia net geriausiai išvystytą komercijos rinką Europoje – Didžiąją Britaniją, rodo trečiadienį pristatytas „Google“ užsakymu atliktas vartotojų elgsenos tyrimas „Consumer Barometer“.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Šiandieninis pirkėjas sprendimo pirkti prekę jau nebepriima pirkimo metu – 75 proc. vartotojų informacijos apie prekes prieš pirkdami ieško internete ir pagal šį rodiklį Lietuva lenkia net geriausiai išvystytą komercijos rinką Europoje – Didžiąją Britaniją, rodo trečiadienį pristatytas „Google“ užsakymu atliktas vartotojų elgsenos tyrimas „Consumer Barometer“.

Pristatydami tyrimo duomenis „Google“ atstovai atkreipė dėmesį, kad per pastaruosius metus gerokai padaugėjo besinaudojančiųjų internetu ir socialiniais tinklais– šiuo metu juo pasaulyje naudojasi jau 2,3 mlrd. žmonių, vien „Youtube“ vartotojų skaičius per trejus metus išaugo 90 procentų. O šie pokyčiai atsispindi ir vartotojų pirkimo įpročiuose

„Google“ tyrimų vadovas Thomas Utzingeris atkreipia dėmesį, kad vartotojai Lietuvoje, kaip ir Vakarų Europos šalyse, prieš pirkdami prekes naudojasi visomis įmanomomis priemonėmis.

„Trečdalis turinčiųjų išmaniuosius sako informacijos ieškantys parduotuvėse, – sako T. Utzingeris. – Pakankamai dažnai informacijos ieškoma naudojantis mobiliaisiais įrenginiais. 69 proc. lietuvių turi kompiuterius, 35 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi išmaniaisiais įrenginiais. Tai perpus mažiau nei Didžiojoje Britanijoje (62 proc.).

Pasak jo, jau dabar internetas daro lemiamą įtaką pirkėjų sprendimams, ateityje jis vaidins dar svarbesnį vaidmenį.

Esą labiausiai tyrimu džiaugtis turėtų verslas, kuris gali pasinaudoti informacija, apie kokius produktus dažniau informacijos ieškoma internete, o apie kuriuos – kitomis priemonėmis, kaip vartotojai naudojasi išmaniaisiais telefonais, o kaip – kitomis priemonėmis ir t.t.

„Šiandieniniame pasaulyje informacija, leidžianti suprasti, kaip vartotojai ieško informacijos ir kuo grindžia savo sprendimus yra labai svarbi, nes suteikia verslui galimybių verslui patenkinti vartotojų poreikius“, – sako T. Utzingeris.

Baltijos šalių „Google“ plėtros vadovas Vytautas Kubilius sako, kad, remiantis tyrimo duomenimis, Lietuvos vartotojai nesiskiria nuo Vakarų Europos vartotojų, o pagal kai kuriuos duomenis juos lenkia.

„75 proc. lietuvių prieš pirkdami internetu ieško informacijos apie internetu ketinamas įsigyti prekes ar paslaugas. Tai daugiau nei Jungtinėje Karalystėje, kuri vadinama labiausiai išvystyta komercijos rinka (69 proc.)”, – sako V. Kubilius.

Tyrimą galite rasti čia.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...