captcha

Jūsų klausimas priimtas

Naujasis Indijos traukinys „be mašinisto“ kol kas važinės su mašinistu

Indijos sostinėje pirmadienį pradėjo važinėti metropoliteno traukinys su valdymo technologija, kuriai nereikia mašinisto, bet pareigūnai sakė, kad kol kas, mažiausiai metus ar dvejus, jis vis dėlto važinės su mašinistu.
Asociatyvinė Reuters/Scanpix nuotr.
Asociatyvinė Reuters/Scanpix nuotr.

Pirmasis naujuoju traukiniu trumpą 12,6 km atstumą Magentos linija, jungiančia pietinę Delio dalį su miestu palydovu Noida kitoje Jamunos upės pusėje, nuvažiavo šalies premjeras Narendra Modi.

Metropoliteno kompanija „Delhi Metro Rail Corp.“ skelbė, kad šis itin automatizuotas traukinys iš pradžių važinės su mašinistu, bet ateityje galbūt apsieis ir be jo. Vienas pareigūnas laikraščiui „The Indian Express“ sakė, kad žmonės šį traukinį valdys „metus ar dvejus“.

Praėjusią savaitę vienas šių naujųjų traukinių depe rėžėsi į sieną ir tai privertė susirūpinti automatinio valdymo technologija. Tačiau „Delhi Metro Rail Corp.“ nurodė, kad incidento priežastis buvo žmogaus klaida – darbininkai pamiršo įjungti stabdžius, kuriuos buvo išjungę per priežiūros darbus. Traukinys nuriedėjo nuo rampos ir rėžėsi į sieną.

Magentos linija yra naujausia prieš 15 metų atidarytos ir daugiau kaip 200 km linijų turinčios Delio metropoliteno sistemos dalis. Metropolitenas daugeliui sostinės gyventojų palengvino važinėjimą į darbus ir mokyklas, bet spūstys gatvėse ir oro tarša vis dar yra rimtos problemos.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...