captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Facebook“ saugos savo vartotojus nuo „žemos kokybės“ tinklalapių

 JAV kompanija „Facebook“ pranešė įgyvendinanti pokyčių, kuriais siekiama apsaugoti vartotojus nuo jų nukreipimo į „žemos kokybės“ interneto puslapius. Taip esą siekiama kovoti su interneto šiukšlėmis ir dezinformacija.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas pranešė keičiantis savo naujienų reitingavimo algoritmą panaudojant dirbtinį intelektą, kad vartotojai matytų mažiau pranešimų su „nuorodomis į žemos kokybės interneto puslapius“.

„Rengdamiesi šiam atnaujinimui mes peržiūrėjime šimtus tūkstančių interneto puslapių, kuriuose yra nuorodų į feisbuką ar feisbuke yra nuorodų į juos ir kuriuose skelbiama mažai tikros informacijos arba juose skelbiama daug trikdančios, šokiruojančios ar kenkėjiškos reklamos“, – skelbiama „Facebook“ pranešime.

„Jeigu mes nustatysime, kad pranešime yra nuoroda į tokio pobūdžio puslapį, jis naujienų sraute bus rodomas žemiau ir negalės būti klasifikuojamas kaip reklama. Taip žmonės matys mažiau klaidinančių ir daugiau informatyvių pranešimų“, – sakė bendrovės atstovai Jiun-Ren Lin ir Shengbo Guo.

Tai yra dar priemonė, kurių imasi „Facebook“ kovai su „melagingomis naujienomis“ ir kitomis dezinformavimo formomis, o taip pat vadinamosiomis „paspaudimų fermomis“, kurios siekia gauti pajamų iš vartotojų, paspaudžiančių nuorodas į kitus puslapius.

„Facebook“ buvo kritikuojama per praėjusių metų JAV prezidento rinkimų kampaniją dėl esą nepakankamos kovos su dezinformacijos skleidimu.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close