captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuva pateko į Guinnesso rekordų knygą

Rugsėjo 9 d. Lietuvoje #SWITCH! renginio metu pasiektas didžiausios programavimo pamokos Guinnesso pasaulio rekordas. Rekordo siekė 712 7-13 metų mokinių iš visos Lietuvos. Programavimo pamoką vedė Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos instituto profesorė Valentina Dagienė, jos esami bei buvę doktorantai.
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Komanda sukūrė Guinnesso rekordo pamokai skirtą programavimo platformą. Kadangi rekordas skirtas paminėti Lietuvos 100-metį, pamokos metu mokiniai gavo simbolinę užduotį – suprogramuoti Gediminaičių stulpus ir nuspalvinti juos vėliavos spalvomis, teigiama pranešime spaudai.

Su Guinnesso pasaulio rekordu #SWITCH! renginyje prasideda projektas „Užprogramuota sėkmė“. Lietuvos šimtmečio paminėjimui skirto projekto tikslas – iki 2018-ųjų metų pabaigos su programavimu bus supažindinti 10 000 moksleivių visoje šalyje.

„Rekordo pasiekimas – reikšmingas Lietuvai. Tai – pirmasis žingsnis protingo technologinio ugdymo link, padėsiantis užtikrinti Lietuvos sėkmę ateityje. Siekiame, kad Lietuvos švietimo sistema remtųsi pažangiausiais pavyzdžiais pasaulyje, programavimo pamokas moksleiviams įvestų nuo pat pirmųjų klasių, mokyklos atnaujintų informacinių technologijų pamokų programas, skirtų daugiau dėmesio mokytojų ugdymui ir naujausių metodų taikymui pamokose. Jaunosios kartos ugdymas šiandien ir artima pažintis su technologijomis padės Lietuvai ateityje įgyti pažangios ir konkurencingos valstybės statusą“, – sako Antanas Guoga, Europos parlamento narys, #SWITCH! sumanytojas ir organizatorius, projekto „Užprogramuota sėkmė“ iniciatorius.

„Užprogramuota sėkmė“ tikslas – skatinti Lietuvos švietimo sistemą remtis pažangiausiais pavyzdžiais pasaulyje ir įvesti programavimo pamokas moksleiviams nuo pirmos klasės bei atnaujinti informacinių technologijų pamokos programą, skirti daugiau dėmesio mokytojų ugdymui ir naujausių metodų taikymui šiose pamokose.

Kartu per du metus planuojami tarptautiniai susitikimai su informacinių ir ryšių technologijų (IRT) švietimo ekspertais iš šalių, kurios jau įvedusios programavimo pamokas pradinėse klasėse. Taip pat bus rengiami mokymai mokytojams, toliau steigiami nemokami „Coder Dojo“ būreliai visoje šalyje, o gabiausi jų mokiniai skatinami siekti dar daugiau talentų akademijos programoje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...