captcha

Jūsų klausimas priimtas

Į Vilnių susirinko didžiausių pasaulyje kompiuterinių žaidimų kompanijų atstovai

Ketvirtadienį Vilniaus meras Remigijus Šimašius pasveikino jau antrus metus iš eilės į sostinę susirinkusius žaidimų industrijos atstovus iš 25 pasaulio valstybių. Geriausi žaidimų kūrėjai susirinko aptarti įvairių pasaulio regionų žaidimų industrijos problematiką, analizuoti naujausius praktinius atvejus ir užmegzti naujus ryšius.
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

„Išmanus, dinamiškas ir atviras Vilnius tampa vieta, kuri suburia tokius pat – veržlius, talentingus, inovacijas kuriančius  žmones iš viso pasaulio, kurie čia dalijasi savo idėjomis ir sėkmės istorijomis, kurios įkvepia ir padrąsina  kurti žaidimus Vilniuje“, –  sakė miesto meras.

Pasidžiaugta, kad Vilniuje svečiuojasi tokios garsenybės kaip „Wargaming“, „Riot Games“, „Valve Corporation“, „GOG, Luxoft“, „Osborne Clark“, „TaylorWessing“, „Kurnit Klein & Selz“, „Baker & McKenzie“ ir  kiti žaidimų mylėtojai ir kūrėjai.

Sostinės vadovas atkreipė dėmesį, jog per pastaruosius metus Vilniuje žaidimų industrija sparčiai žengė į priekį – labai stipriai skaitlingumu išaugęs renginys „GameOn“, dar 2014 metais pritraukęs 250 dalyvių, 2015 metais džiaugėsi net 6000,  jau liepos mėnesį duris atvers viena progresyviausių regione technologinių erdvių „Vilnius Tech Park“, sukurti ir rinkai pasiūlyti net trys žaidimai „Made in Vilnius“, kuriuos sukūrė „Charlie Oscar“, „Flazm“ ir „JetCat“.

Sostinėje vykstančiame vieninteliame tokiame pasaulyje žaidimų industrijos teisininkų susirinkime dalyvauja 110 žaidimų industrijos atstovų, trečdalis jų Vilniuje lankosi jau antrą kartą. Tarp dalyvių gausu žaidimų industrijos teisinių korporacijų vadovų ir savininkų, žaidimų kompanijų vadovų, žaidimų prodiuserių, finansinių fondų vadovų ir kitų su žaidimų industrija susijusių asmenų, teigiama pranešime spaudai.

Šių metų renginyje daugiausiai bus diskutuojama apie žaidimų industrijos įmonių įsigijimus, valstybinį žaidimų industrijos reguliavimą, vartotojų kuriamą turinį (angl. user-generated content, UGC), žaidimų industrijos teisės ateitį ir kt.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close