captcha

Jūsų klausimas priimtas

D. Trumpo socialinių tinklų specialistas patarė, kaip klestėti feisbuke

Donaldas Trumpas yra socialinių medijų meistras, rašo huffingtonpost.com. Dėkoti jis gali 29 metų Justinui McConney, kuris prieš penkerius metus įtikino D. Trumpą, tuomet turėjusį vos 100 tūkst. „like“ feisbuke, kad jam reikia daug dirbti su socialiniais tinklais.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

J. McConney „The Trump Organization“ nebuvo svetimas – jo tėvas organizacijai dirbo 28 metus.

D. Trumpas dabar feisbuke turi daugiau nei 5,5 mln. „like“. Kokia gi yra J. McConney strategija? Apie ją jis kalbėjo rinkodaros portalo „The Drum“ surengtame viešame renginyje.

Nėra abejonės, kad jo strategija veikia. Per penkerius metus jis padidino D. Trumpo sekėjų „Twitter“ skaičių nuo 300 tūkst. iki daugiau nei 6 milijonų.

Buvo sukurtas „Youtube“ kanalas daugiau nei su 20 mln. peržiūrų. D. Trumpo „Instagram“ profilis turi beveik milijoną sekėjų.

Kaip jis tai padarė? Straipsnio autorė Barbara Nonas Justino McConney strategiją padalijo į dešimt punktų.

1. Būkite autentiški. Arba bent jau sudarykite įvaizdį, kad tokie esate. D.Trumpo vaizdo klipai yra neprofesionalūs – nenaudojamas atitinkamas apšvietimas, aikštelė, kamera. J. McConney liepia D. Trumpui kalbėti į kamerą, sėdint prie savo netvarkingo stalo. Socialiniai videosiužetai taip ir turi atrodyti – lyg juos būtų padarę draugai, o ne televizijos komanda.

2. Duokite savo gerbėjams tai, ko jie nori. D.Trumpo atveju tai reiškia kontroversiją – kuo turinys labiau piktina, tuo geriau.

3. Skelbkite kasdien bent po porą „Twitter“ įrašų. Turinys turėtų būti spontaniškas. D.Trumpas ir J. McConney kasdien išpublikuoja apie 20–30 žinučių.

4. Nerašykite į feisbuką daugiau nei tris kartus per dieną. Jeigu rašysite, įrašai pasiklys.

5. Video įrašai turi būti trumpi ir tiesmuki. Tai vienintelis būdas išsiskirti chaotiškoje, perkrautoje žiniasklaidoje. D.Trumpo 15 sekundžių videoįrašas „Instagram“ tinkle susilaukia tiek dėmesio, kad jam nereikia mokėti už reklamą.

6. Būkite veiksmo, ypač kuris yra „ant bangos“, dalimi. D. Trumpui vien politikos neužtenka. Jis taip pat gyvai komentuoja populiarius kultūros įvykius, tarkime, „Oskaro“ statulėlių teikimus.

7. Saugokite turinį viename „Youtube“ kanale. Sukurkite biblioteką ir joje saugokite viską, kas susiję su jūsų prekės ženklu. D.Trumpo atveju tai yra ir medžiaga apie jo nekilnojamąjį turtą, ir jo dukros patarimai apsipirkinėjantiems.

8. Skatinkite įsitraukimą į naują platformą, susiedami ją su svarbia naujiena. Pavyzdžiui, D.Trumpas pasinaudojo „Periscope“, kad praneštų apie kandidatavimą į JAV prezidento postą.

9. Eksperimentuokite. Išbandykite vis naujas platformas ir turinio pateikimo būdus. Socialinės medijos leidžia iškart sužinoti, ar sėkmingas jūsų bandymas, ar ne.

10. Būkite greiti. J. McConney iškart dalijasi įrašais, nėra jokio ilgo pritarimo turiniui proceso. Įrašus jis parodo tik D. Trumpui.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...