captcha

Jūsų klausimas priimtas

Patarimas iš Silicio slėnio: nebijoti rizikuoti ir daryti klaidas

Startuolio „InsideWarehouse“ kūrėjai laimę išbandė Kalifornijoje. Vaikinai gavo kvietimą prisijungti prie vieno geriausių pasaulio verslų akceleratorių „The Alchemist“ programos, kurios tikslas – per pusmetį sustiprinti pradedantį verslą, rašoma pranešime spaudai.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Startuolio „InsideWarehouse“ kūrėjai laimę išbandė Kalifornijoje. Vaikinai gavo kvietimą prisijungti prie vieno geriausių pasaulio verslų akceleratorių „The Alchemist“ programos, kurios tikslas – per pusmetį sustiprinti pradedantį verslą, rašoma pranešime spaudai.

Pokalbis su vienu iš startuolio „InsideWarehouse“ įkūrėju 32 m. Tadu Deksniu:

Kaip pavyko patekti į vieną iš geriausių pasaulio verslo akceleratorių?

Su akceleratoriaus „The Alchemist“ įkūrėju Ravi Belani susipažinome pernai rudenį Vilniuje per renginį „Silicon Valley comes to the Baltics“. Pristatinėjau „InsideWarehouse“ idėją investuotojams. Nors konkurso tą kartą nelaimėjome, bet mačiau, kad komisijoje sėdi Ravi, todėl po renginio prie jo pribėgau, pasikalbėjome ir jis pakvietė kandidatuoti į jo įkurtą akceleratorių. Iš pradžių žiūrėjau skeptiškai, tačiau mums pavyko ir po dviejų atrankos etapų jau keliavome į JAV. Programa trunka 6 mėnesius, į ją atrenkama iki 13 startuolių.

Kaip atrodė standartinė darbo diena gyvenant Silicio slėnyje?

Darbo dienos užsipildydavo susitikimais, dalyvaudavome ir įvairiuose renginiuose. Greitis, kuriuo JAV mezgėme naujus naudingus ryšius – įspūdingas. Akceleratorius visoms atrinktoms komandoms duoda sąrašą, kuriame yra keli šimtai kontaktų – svarbiausi žmonės iš didžiausių kompanijų, pavyzdžiui,  „Twitter“, „Google“, šalia yra aprašyta jų specializacija ir problemos, dėl kurių į juos galima kreiptis. Tereikia tokio žmogaus kalendoriuje internete pasižymėti susitikimo laiką ir viskas! Nereikia jokių išankstinių derinimų, rekomendacijų ar turėti bendrų pažįstamų. Vieni įdomiausių ir naudingiausių susitikimų buvo su Stanfordo profesoriais, kompanijoje „Google“ dirbančiu Stevenu Kanu, „Twitter“ produktų vadovu Hermanu Yangu, mobilių aplikacijų analitikos ir reklamos kompanijos „Flurry“ įkūrėju Seans Byrnes.

Kodėl tokie svarbūs žmonės taip lengvai skiria savo laiką startuoliams?

Tie žmonės iš sąrašo supranta, kad pasaulis juda greičiau nei jų įmonės gali prisitaikyti prie naujausių technologijų, tad patys siekia susipažinti su startuoliais, kurie ir yra tų technologijų kūrėjai. Didelėse kompanijose netgi yra įsteigiami specialūs etatai  žmonėms, kurių darbas – vien tik bendrauti su startuoliais. Bendraudamos su startuoliais, kurie yra iš tūkstančių pretendentų atrinkti į akceleratorių, įmonės gauna ankstyvą bilietą susipažinti su jų kuriamais produktais ir, galbūt, kažką pritaikyti sau. Be to, didelės įmonės dažnai turi investicijų padalinius, todėl ieško startuolių, į kuriuos galėtų investuoti.

Ką patartumėte Lietuvos startuoliams?

Net jei kol kas neplanuoji plėsti verslo į Ameriką, vis tiek verta ten pagyventi. JAV yra laikoma geriausia rinka, kurioje lengviausia sukurti geriausią produktą. Vartotojai čia nėra atlaidūs kokybės trūkumui, tad gali greitai suprasti konkurencijos mąstą ir tavo požiūris į verslo ir produkto kūrimą pasikeis akimirksniu. Jeigu klientai nuteis, tobulinsi produktą arba imsies naujos veiklos, tačiau ilgai nesikamuosi su vos iš vietos judančiu produktu. Be to, Europoje žmonės bijo daryti klaidas, pasveria riziką, todėl progresas nevyksta tokiu greičiu, kaip Amerikoje. Čia žmonės yra padarę daugiau klaidų versle ir iš jų mokosi.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Mokslas ir IT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...