captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kaip pagrindines miego padėtis padaryti patogesnes?

Kaip miegoti, kad būtų neapkrautas stuburas ir kaip miegą padaryti patogesnį pagalbinėmis priemonėmis, pataria Simona Povelauskienė, „Sveiko stuburo mokyklos“ kineziterapeutė.
Natasia Causse/flickr nuotr.
Natasia Causse/flickr nuotr.

Kaip miegoti, kad būtų neapkrautas stuburas ir kaip miegą padaryti patogesnį pagalbinėmis priemonėmis, pataria Simona Povelauskienė, „Sveiko stuburo mokyklos“ kineziterapeutė.

Laidoje „Labas rytas, Lietuva“ specialistė rodo, kaip galima pakoreguoti pagrindines miego padėtis, kad geriau pailsėtų nugara, aiškina, kodėl miegojimas ant pilvo yra mažiausiai rekomenduojamas, ir netgi pataria, kaip taisyklingai atsikelti.

Žiūrėkite ištrauką paspaudę grotuvą kairėje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...