captcha

Jūsų klausimas priimtas

S. Skvernelis: susitarti dėl pagalbos skambučių tikimasi iki kovo pabaigos

Vidaus reikalų ministerija iki kovo pabaigos ketina pasirašyti susitarimą su trimis didžiausiomis mobiliojo ryšio operatorėmis dėl bendradarbiavimo, sprendžiant pagalbos skambučių ir gyventojų perspėjimo problemas, sako vidaus reikalų ministras. Anot Sauliaus Skvernelio, operatoriai prašo konsolidavimo, kad duomenis jei galėtų perduoti vienai institucijai – Bendrajam pagalbos centrui.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Vidaus reikalų ministerija iki kovo pabaigos ketina pasirašyti susitarimą su trimis didžiausiomis mobiliojo ryšio operatorėmis dėl bendradarbiavimo, sprendžiant pagalbos skambučių ir gyventojų perspėjimo problemas, sako vidaus reikalų ministras. Anot Sauliaus Skvernelio, operatoriai prašo konsolidavimo, kad duomenis jei galėtų perduoti vienai institucijai – Bendrajam pagalbos centrui.

„Bendravimas (su operatoriais – BNS), manau, nevyko tokiu lygiu, kokiu turėjo vykti. (Antradienį – BNS) buvo priimti sprendimai, terminai, kada bus pasirašyta konkreti bendradarbiavimo sutartis tarp Vidaus reikalų ministerijos, Ryšių reguliavimo tarnybos ir operatorių“, – BNS sakė Saulius Skvernelis, kuris antradienį susitiko su bendrovių „Bitė Lietuva“, „Omnitel“ ir „Tele2“ atstovais.

Pasak jo, konkreti bendradarbiavimo sutartis turėtų būti pasirašyta iki kovo 31 dienos.

Ministro teigimu, su operatoriais buvo kalbėta apie gyventojų perspėjimo sistemos problemas bei apie naujas technologijų vystymo kryptis.

„Visi operatoriai aiškiai pasakė, kad jiems nepriimtina duomenis siųsti įvairioms institucijoms, jie prašo konsolidavimo, kad galėtų savo duomenis, kurie reikalingi valstybei, duoti vienam centrui, šiuo atveju tai būtų Bendrasis pagalbos centras“, – teigė vidaus reikalų ministras.

Susitikime taip pat aptarta pagalbos iškvietimo sistema iš avarijų vietos „eCall“, kurią ketinama pradėti taikyti nuo birželio.

„Kalbėjome apie vietos nustatymo problemas, duomenų teikimą. Mes norime, kad paklaida (vietos nustatymo – BNS) būtų kuo mažesnė, ypač, kas susiję su užmiesčio teritorijomis, kad nebūtų 20 kilometrų spindulys, kad būtų nurodoma bent jau kryptis“, – pasakojo S.Skvernelis.

Bendrojo pagalbos telefono problemos iškilo po to, kai 2013-ųjų rugsėjį žiauriai nužudyta nepilnametė, kuri telefonu kreipėsi pagalbos į BPC, tačiau jo darbuotojams nepavyko nustatyti aukos buvimo vietos. Po to nuspręsta, kad visi mobiliojo ryšio operatoriai turi teikti vietos nustatymo paslaugas, o valstybė už šias paslaugas nebekompensuos.

RRT tuomet įpareigojo bendroves „Omnitel“ ir „Bitė Lietuva“ teikti vietos nustatymą. 2013-ųjų pabaigoje tarnyba teigė esanti patenkinta bendrovių įdiegtomis vietos nustatymo technologijomis. „Tele2“ šią paslaugą teikė jau anksčiau.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...