captcha

Jūsų klausimas priimtas

TNS LT: 7 iš 10 lietuvių vengia gydytojo kabineto

Didžioji dalis (68, 5 proc.) mūsų šalies gyventojų teigia, kad pas gydytoją eina tik rimtai susirgę. Kad į gydytoją kreipiasi tik esant rimtam susirgimui, pripažino 68 proc. 15–19 metų amžiaus, 70 proc. 30–39 metų amžiaus ir 61 proc. 60–74 metų amžiaus respondentų.
V. Radžiūno (LRT.lt) nuotr.
V. Radžiūno (LRT.lt) nuotr.

Didžioji dalis (68, 5 proc.) mūsų šalies gyventojų teigia, kad pas gydytoją eina tik rimtai susirgę. Kad į gydytoją kreipiasi tik esant rimtam susirgimui, pripažino 68 proc. 15–19 metų amžiaus, 70 proc. 30–39 metų amžiaus ir 61 proc. 60–74 metų amžiaus respondentų.

Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atliktas TNS Atlas tyrimas.

Vis dėlto apie ketvirtadalį (24 proc.) mūsų šalies gyventojų teigia periodiškai tikrinantys savo sveikatos būklę: 17 proc. vyrų ir 30 proc. moterų. Lyginant amžiaus grupes, pareigingiausiai sveikatą tikrinasi vyresnio amžiaus žmonės. 60–74 metų amžiaus grupėje apie 36 proc. gyventojų teigia nuolatos tikrinantys savo sveikatos būklę. Mažiausiai tuo rūpinasi jaunimas – 15–19 metų respondentai, rašoma pranešime spaudai.

„Nors didžioji dauguma lietuvių vengia kreiptis į medikus, vaistininkų paslaugomis naudojasi gan dažnai. Apie pusė apklaustųjų teigė, kad vaistinėje apsilanko bent kartą per mėnesį. Dažnesni vaistinių lankytojai – moterys, vyresnio amžiaus (50–74 m.) žmonės bei miesto gyventojai. Tarp dažniausiai perkamų vaistų krepšelyje – nuskausminamieji. Skausmą malšinančius preparatus per pastaruosius 3 mėn. teigė pirkę daugiau nei pusė (52 proc.) respondentų“, – sakė TNS LT Media departamento projektų vadovė Justina Tauginienė.

Lyginant medicininių preparatų pirkimą, išryškėja aiški tendencija, jog moterys visų rūšių vaistus perka dažniau nei vyrai. Moterys taip pat labiau pasitiki homeopatiniais vaistais. Taip atsakė apie 37 proc. dailiosios lyties atstovių. Alternatyviomis medicinos priemonėmis pasitiki tik apie 19 proc. vyrų.

TNS Atlas™ tyrimas buvo atliktas 2014 m. vasario–balandžio mėnesiais, o jame dalyvavo 1800 Lietuvos, gyventojų nuo 15 iki 74 m. amžiaus. TNS Atlas tikslas – nustatyti tikslines produktų vartotojų grupes, surinkti informaciją apie žmonių pirkimo ir vartojimo įpročius.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...