captcha

Jūsų klausimas priimtas

Žmonių žūtys pėsčiųjų perėjose privertė Vilniaus valdžią prisiminti pažadus

Per pastarąsias kelias savaites Vilniuje užfiksuota ne viena skaudi nelaimė pėsčiųjų perėjose. Naujausia – pirmadienį rytą Pilaitės pr. ir Įsruties g. sankryžoje, kai autobusas suvažinėjo dviratininkę. Pilaitėje aukų yra pareikalavusi ir dar viena pėsčiųjų perėja – esanti ties „Pupos“ prekybos centru. Šioje vietoje jau seniai suplanuota požeminė perėja, bet ji vis dar nėra įrengta.
R. Vilimo (BFL) nuotr.
R. Vilimo (BFL) nuotr.

Per pastarąsias kelias savaites Vilniuje užfiksuota ne viena skaudi nelaimė pėsčiųjų perėjose. Naujausia – pirmadienį rytą Pilaitės pr. ir Įsruties g. sankryžoje, kai autobusas suvažinėjo dviratininkę. Pilaitėje aukų yra pareikalavusi ir dar viena pėsčiųjų perėja – esanti ties „Pupos“ prekybos centru. Šioje vietoje jau seniai suplanuota požeminė perėja, bet ji vis dar nėra įrengta.

2011-ųjų rugsėjį šioje pėsčiųjų perėjoje žuvo aštuonmetė mergaitė, ji išbėgo į gatvę degant raudonam šviesoforo signalui. Tuomet žadėta, kad per metus šioje vietoje pagaliau bus įrengta požeminė pėsčiųjų perėja. Nekilnojamojo turto vystytoja „Eika“, statanti Pilaitėje gyvenamuosius namus, prieš kelerius metus buvo suprojektavusi šią požeminę perėją ir gavo statybos leidimą, bet neįsipareigojo ją pastatyti. Vėliau tai padaryti buvo įsipareigojusi „Maxima“

Žada 2015-ųjų pirmą pusmetį

Naujas šio tinklo prekybos centras Pilaitėje veikia jau ne vienerius metus, tačiau požeminės perėjos vis dar nėra.

„Esame prieš maždaug trejus metus įpareigoję „Maximos“ prekybos tinklą statant prekybos centrą pastatyti ir požeminę perėją. Jie tai turi padaryti iki 2015 m., tad mes juos kviesimės ir tarsimės“, – 2011 metų rugsėjo pabaigoje žadėjo Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Antanas Mikalauskas.

2015-ieji jau čia pat, požeminė perėja taip ir nebaigta statyti. Priežastis – ta pati, kaip ir dėl daugybės pradėtų ir nebaigtų sostinės infrastruktūros objektų. „Požeminės perėjos įrengimo darbai sustabdyti dėl lėšų trūkumo“, – 15min.lt informavo Miesto ūkio ir transporto departamentas.

Šiuo metu perėjos įėjimai iš abiejų pusių užmūryti. „Tam, kad perėja funkcionuotų, dar reikia atlikti apdailą, įrengti apšvietimą, sutvarkyti laiptus. Savivaldybė turi idėjų savo, Lietuvos automobilių kelių direkcijos bei privačių investuotojų lėšomis perėjos įrengimo darbus pabaigti“, – tikina Vilniaus miesto ūkiu ir transportu besirūpinantis savivaldybės departamentas.

Ir darbų žadama nebevilkinti – planuojama, kad ši požeminė perėja pradės veikti kitų metų pirmą pusmetį. Tiesa, kiek kainuos ir kas bus tie privatūs investuotojai, kol kas neatskleidžiama.

Skaudžios nelaimės perėjose

Pirmadienio rytą Pilaitę sukrėtė kraupi avarija netoli esančioje kitoje pėsčiųjų perėjoje, kur po autobuso ratais pakliuvo dviratininkė. Moteris mirė vietoje.

Praėjusios savaitės trečiadienį taip pat Pilaitės prospekte, tik gerokai neprivažiavus iki paties rajono, ties įvažiavimu į senąją Pilaitę, pėsčiųjų perėjoje žuvo 15 metų mergaitė. Ją partrenkė ne tarnybos metu važiavęs policijos pareigūnas.

Narbuto gatvėje esančioje nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje ties visuomeninio transporto stotele spalio 14-ąją taip pat žuvo jauna mergina. Po šios nelaimės garsiai kalbėta, kad šią perėją iš viso reikėtų panaikinti, įrengiant viaduką. Tačiau ši pėsčiųjų perėja pastaraisiais metais net nepateko į vadinamąjį juodąjį sąrašą.

Viaduko statyti čia niekas artimiausiu metu neketina. Visame mieste vis dėlto bus uždarytos kelios pėsčiųjų perėjos: Santariškių gatvėje ties įvažiavimų į 2 namo kiemą, Geležinio Vilko g. ties J.Kazlausko g., Laisvės pr. ties Viršuliškių g. 77, Žirnių ir Tyzenhauzų g. sankryžoje, Šeimyniškių g. šalia 38 namo, S. Batoro g. ties Pūčkorių gatve.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...