captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Informacija neteiktina“ – ar tikrai?

Kuo įstaiga yra aukščiau valstybės institucijų hierarchijoje, tuo atsakymai į gyventojų klausimus išsamesni ir kokybiškesni, o kuo įstaiga žemiau – tuo labiau atsakymai yra formalūs, neatsakantys į klausimą, neišsamūs, pastebi Žmogaus teisių stebėjimo instituto specialistė Mėta Adutavičiūtė.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Kuo įstaiga yra aukščiau valstybės institucijų hierarchijoje, tuo atsakymai į gyventojų klausimus išsamesni ir kokybiškesni, o kuo įstaiga žemiau – tuo labiau atsakymai yra formalūs, neatsakantys į klausimą, neišsamūs, pastebi Žmogaus teisių stebėjimo instituto specialistė Mėta Adutavičiūtė.

Apklausos rodo, kad 45 proc. gyventojų, prašę valstybės institucijų pateikti tam tikrą informaciją, sulaukė ne pilno ar jų netenkinančio atsakymo, 7 proc. sako, kad išvis negavo atsakymo, 44 proc. gyventojų mano, kad valstybės neviešinamos informacijos dalis yra per didelė.

Apie teisę gauti informaciją iš valstybinių institucijų su M. Adutavičiūte kalbėjosi LRT Televizijos laidos „Labas rytas, Lietuva“ vedėjas Ignas Krupavičius.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...