captcha

Jūsų klausimas priimtas

Interneto žiniasklaidos atstovai: mums nepriimtini mokėjimai „vokeliuose“

Šiomis dienomis keliems „Balsas.lt leidiniai“ grupės žiniasklaidos kanaluose („Ekonomika.lt“, „Valstiečių laikraštis“) dirbusiems žurnalistams viešai prabilus apie galimai neskaidrią šių žiniasklaidos priemonių veiklą, t.y. redakcijos darbuotojams mokamus atlyginimus „vokeliuose“, Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai, didžiausi naujienų portalai: Delfi.lt; Lrytas.lt; 15min.lt, Lrt.lt viešai pareiškia nepateisinantys tokios žiniasklaidos priemonių veiklos ir pasisakantys tik už sąžiningą ir skaidrią žiniasklaidos kanalų veiklą.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Šiomis dienomis keliems „Balsas.lt leidiniai“ grupės žiniasklaidos kanaluose („Ekonomika.lt“, „Valstiečių laikraštis“) dirbusiems žurnalistams viešai prabilus apie galimai neskaidrią šių žiniasklaidos priemonių veiklą, t.y. redakcijos darbuotojams mokamus atlyginimus „vokeliuose“, Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai, didžiausi naujienų portalai: Delfi.lt; Lrytas.lt; 15min.lt, Lrt.lt viešai pareiškia nepateisinantys tokios žiniasklaidos priemonių veiklos ir pasisakantys tik už sąžiningą ir skaidrią žiniasklaidos kanalų veiklą.

Delfi.lt; Lrytas.lt; 15min.lt, Lrt.lt portalų vadovų manymu, žiniasklaidos įmonės, kaip ir bet kuria kita veikla užsiimančios įmonės, turi vystyti veiklą pagal Lietuvos Respublikoje galiojančius teisės aktus ir kovoti dėl skaitytojų bei reklamdavių pasitikėjimo, sąžiningai valdant žiniasklaidos bendroves.

Net ir vienos visuomenės informavimo priemonės galimas veikimas nelegaliais būdais daro žalą visos žiniasklaidos reputacijai, skatina nesąžiningą konkurenciją, taip pat smukdo pasitikėjimą jų teikiamu produktu – objektyvia informacija apie svarbiausius įvykius.

Todėl interneto žiniasklaidos asociacija tikisi greitų Valstybinės mokesčių inspekcijos, Darbo Inspekcijos, Konkurencijos tarybos atliekamų tyrimų „Balsas.lt leidinių“ grupės valdomose žiniasklaidos priemonėse rezultatų, kurie leistų tiek skaitytojams, tiek reklamos užsakovams susidaryti aiškesnį vaizdą, priimant sprendimus, kokiais žiniasklaidos kanalais verta pasitikėti.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...