captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilniaus savivaldybėje aptarta eismo situacija, susitarta dėl policijos pagalbos

Vilniaus miesto savivaldybėje šią savaitę aptarta transporto eismo situacija pirmosiomis rugsėjo dienomis bei sutarta su Vilniaus policijos vadovybe dėl didesnio pareigūnų dėmesio probleminėms vietoms.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Vilniaus miesto savivaldybėje šią savaitę aptarta transporto eismo situacija pirmosiomis rugsėjo dienomis bei sutarta su Vilniaus policijos vadovybe dėl didesnio pareigūnų dėmesio probleminėms vietoms.

„Optimizuotas viešojo transporto darbas, pastatyta Vakarinio aplinkkelio dalis, įrengtos vaizdo kameros sankryžose ir kitos priemonės davė savo vaisius. Per trejus metus kamščiai Vilniuje sumažėjo daugiau nei 50 proc. Tačiau dar reikėtų daug nuveikti, kad vilniečiai ir miesto svečiai kuo mažiau laiko gaištų spūstyse“, – pranešime sakę Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius.

Policijos pagalbos prireiks, nes neretai sangrūdas keliuose piko valandomis neretai provokuoja nedrausmingi vairuotojai. Net reguliuojamose sankryžose piko valandomis eismas sankryžose vyksta chaotiškai, vieni vairuotojai, įvažiuodami į užkimštą sankryžą, neleidžia pravažiuoti kitiems. Be to vis dar trūksta eismo dalyvių sąmoningumo – nemažai jų pažeisdami taisykles važiuoja „A“ eismo juosta.

Susitarta, kad piko valandomis pareigūnai patruliuos avaringas sankryžas, įvažiavimus ir išvažiavimus iš Vakarinio aplinkkelio ties Justiniškių ir Gariūnų gatve bei Lazdynų tiltu.

Sprendžiant eismo problemas ateinančiais metais Savivaldybė planuoja gauti ES finansavimą Miesto judrumo planui parengti. Dokumente ne tik bus suformuota miesto eismo transporto strategija, bet ir konkrečios jos įgyvendinimo priemonės. Kuriant strategiją bus pasitelkta Vilniaus Gedimino technikos universiteto ir Susisiekimo ministerijos specialistų, bei ekspertų pagalba.

Bus tobulinamas ir Eismo valdymo centro darbas, trumpinamas kompiuterinės šviesoforų reguliavimo sistemos reakcijos laikas. Savivaldybė ženkliai planuoja padidinti vaizdo kamerų sankryžose skaičių. Šiuo metu kameros yra įrengtos 22 iš 252 sankryžų.

2016 metais bus baigtas Vakarinis aplinkkelis – svarbiausias Vilniaus kelių infrastruktūros objektas. Visos šios priemonės ženkliai sumažins spūstis piko metu, nuo miesto bus nukreiptas tranzitinio transporto srautai.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...