captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kančios dėl „puponautų“ – auklėjimo trūkumas?

Vaikų tėvai vėl rašo atsišaukimus apie prekybon grįžusius „puponautus“. Rinkodaros žinovas, ISM universiteto dėstytojas Mindaugas Lapinskas „Žinių radijui“ teigė, jog visada atsiras žmonių, kuriems tai bus nepriimtina.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Vaikų tėvai vėl rašo atsišaukimus apie prekybon grįžusius „puponautus“. Rinkodaros žinovas, ISM universiteto dėstytojas Mindaugas Lapinskas „Žinių radijui“ teigė, jog visada atsiras žmonių, kuriems tai bus nepriimtina.

„Tas pats žmogus gali skųstis dėl žaidimų telefonuose, planšetinių kompiuterių. Taip, vaikai mokosi socializuotis, taip, jiems rūpi, ką kiti turi, ir vienintelis būdas to išvengti – patiems tėvams juos auklėti. O ne skųstis ir ieškoti priešų“, – įsitikinęs M. Lapinskas.

Tiesa, Reklamos įstatymas nurodo, kad draudžiama tiesiogiai kviesti vaikus daryti poveikį tėvams ir kitiems asmenims, kad šie nupirktų reklamuojamų prekių, taip pat tiesiogiai skatinti vaikus pirkti prekes ar paslaugas, pasinaudojant jų patiklumu.

„Tačiau įstatyme yra žodis tiesiogiai, kas reikštų – paprašyk tėvų, kad pirktų. Kiek teko matyti reklamas, tai yra pranešimas, kad „puponautai“ atvyko. Vaikai jų nori, bet niekas tiesiogiai jų neragina. Kita vertus, tokiuose įstatymuose, pamatyčiau braižą tų, kurie uždraudė pardavinėti energinius gėrimus nepilnamečiams, – kalbėjo M. Lapinskas.  

Laida Aktualioji valanda" transliuojama darbo dienomis 17.05 val.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...