captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pradėjo veikti centralizuotas „Sodros“ informacijos centras

Radviliškyje pradėjo veikti „Sodros“ informacinis centras. Paskambinusiems numeriu 1883 bus suteikta informacija visais valstybinio socialinio draudimo klausimais.  
BFL nuotr.
BFL nuotr.

 

Radviliškyje pradėjo veikti „Sodros“ informacinis centras. Paskambinusiems numeriu 1883 bus suteikta informacija visais valstybinio socialinio draudimo klausimais.

Kaip praneša LRT Televizijos Naujienų tarnyba, iki šiol informacija gyventojams vien sostinėje teikta 53 skirtingais „Sodros“ telefono numeriais. Skambinantysis ne visada žinojo, į kurį darbuotoją geriausiai kreiptis. Jam suteiktos informacijos kokybės patikrinti nebuvo galima, nes pokalbių niekas neįrašinėjo.

Nuo šiol telefonu 1883 paskambinęs žmogus galės pasirinkti vieną iš keturių temų – tai ligos, motinystės, tėvystės pašalpos, pensijos, įmokos bei mokesčiai ir elektroninės paslaugos.

„Tai kainuos mums  apie 200 tūkstančius per metus. Aš manau, kad tai atsipirks gaunant kokybišką paslaugą“, – sako „Sodros“ direktorius Mindaugas Sinkevičius.

Radviliškis pasirinktas neatsitiktinai -  pasirinkimą nulėmė  regioninė politikos įgyvendinimas ir tai, kad netoli yra  Šiaulių universitetas, kurio studentai bus priimami dirbti.

„Pagal sutartį su „Sodra“ buvo įdarbinti 26 Radviliškio rajono gyventojai. Tai yra didžiulė parama mūsų rajono gyventojams, galbūt tai viena iš priemonių, kuri paskatino tuos žmonės neišvykti į užsienį, likti čia Radvilišky“, – sako Radviliškio rajono savivaldybės meras Darius Brazys.

Kol kas informacijos centras konsultuos bendrojo pobūdžio klausimais, ateityje ketinama teikti ir individualią informaciją.  Skambučio minutės kaina su sujungimo mokesčiu pagal  nuo ryšio operatorių kainuoja nuo 15 iki 45 centų.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close