captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kauną aplankė devyni vokiečių pilotai ir šuo

Kauno S. Dariaus ir S. Girėno aerodrome nusileido keturiais retro lėktuvais aplink Baltijos jūrą keliaujanti vokiečių grupė. Lėktuvų kompanijos „Dornier GmbH“ įkūrimo 100-metį minintys vokiečių pilotai į skrydį aplink Baltijos jūrą susiruošė retais Dornier Do-27 modelio lėktuvais.
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Kauno S. Dariaus ir S. Girėno aerodrome nusileido keturiais retro lėktuvais aplink Baltijos jūrą keliaujanti vokiečių grupė. Lėktuvų kompanijos „Dornier GmbH“ įkūrimo 100-metį minintys vokiečių pilotai į skrydį aplink Baltijos jūrą susiruošė retais Dornier Do-27 modelio lėktuvais.

Pranešime spaudai rašoma, kad pirmadienio vakare aerodrome nusileido 4 lėktuvų grupė, kuriais atskrido 9 pilotai ir dar vienas komandos narys – šuo. Antradienį svečiai vis dar vieši aerodrome. Pilotai planuoja aplankyti miestą, apžiūrėti lankytinas vietas bei šiek tiek pailsėti prieš tolimesnį skrydį.

Minėdami 100-metį pilotai skrydį pradėjo iš pietų Vokietijos miesto Villingeno–Schwenningeno, skrido į Šiaurės Vokietijos mieste Rugene esantį aerodromą, paskui į  Lenkiją ir vakar nusileido Kaune. Pilotai planuoja šiek tiek paviešėti Lietuvoje ir toliau savo kelionę tęsti į Latviją, Estiją, Suomiją, Švediją, Daniją ir tada skristi atgal į Vokietiją, kur rugpjūčio 8 d. vyks pasaulinis šių lėktuvų sąskrydis. Pilotų teigimu, pasaulyje tėra likę mažiau nei 80 šios kompanijos pagamintų lėktuvų.

Kalbinami pilotai pasakojo, kad lėktuvų gamintojos kompanijos „Dornier GmbH“ įkūrėjas inžinierius Claudiusas Dornieras, buvo vienas iš tuometinių vokiečių karo mašinų „Zepelinn“ kūrėjų. Iš karinės pramonės pasitraukęs inžinierius įkūrė savo kompaniją ir pradėjo lėktuvų gamybą. Pirmieji naujos kompanijos lėktuvo modeliai buvo tupiantys ant vandens. Pilotų teigimu, su šios kompanijos lėktuvu DOHEX buvo atliktas skrydis apie pasaulį.

1956 m. buvo pradėta „Dornier Do-27” modelio lėktuvų gamyba. Šio modelio lėktuvai buvo naudojami šuoliams parašiutu, transportavimui. Tuomet gaminamus šios kompanijos lėktuvus galima prilyginti šiuolaikiniams „Airbus“. Tuo metu aprūpinti pažangiausia aviacine technika jie buvo naudojami kariuomenėje, paskui, pasibaigus jų eksploatavimui, jie buvo parduoti „į privačias rankas“.

Vienas iš vokiečių pilotų, pasiryžusių apskristi aplink Baltiją, dirba pasaulinėje keleivinio transporto kompanijoje. Pilotas pasakojo, kad džiugu grįžti prie pagrindo, nuo kurio pradėjo savo lakūno karjerą, bei juokavo, kad jau pabodo gražios stiuardesės ir automatizuoti skrydžiai  ir toks iššūkių pilnas skrydis yra būtent tai, ko reikia.

Kalbinami pilotai teigė, kad jiems patinka viešnagė Kaune ir jie planuoja atskristi į 2015 m. vyksiančią S. Dariaus ir S. Girėno 100-mečio jubiliejaus aviacijos šventę.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...