captcha

Jūsų klausimas priimtas

VGTU ir VU bendrabučių studentams pritrūko vandens

„Nežinau, kur kitur kreiptis, nes niekas nieko nedaro. Nusibodo sąlygos VGTU bendrabutyje“, – su LRT.lt susisiekė Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentas. Bendrabučio viršutiniuose aukštuose esą nėra šalto vandens arba jis bėga silpna srove. Dėl to studentai turi eiti praustis į žemesnius aukštus, o dėl klozete nenusileidžiančio vandens, vos išliptus iš lifto, pasitinka nemalonūs kvapai. VGTU atstovai atsako, kad rugsėjo antrojoje pusėje sugedo vienas iš dviejų siurblių, nors studentai skaičiuoja, kad tokia situacija – jau metus.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

„Nežinau, kur kitur kreiptis, nes niekas nieko nedaro. Nusibodo sąlygos VGTU bendrabutyje“, – su LRT.lt susisiekė Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) studentas. Bendrabučio viršutiniuose aukštuose esą nėra šalto vandens arba jis bėga silpna srove. Dėl to studentai turi eiti praustis į žemesnius aukštus, o dėl klozete nenusileidžiančio vandens, vos išliptus iš lifto, pasitinka nemalonūs kvapai. VGTU atstovai atsako, kad rugsėjo antrojoje pusėje sugedo vienas iš dviejų siurblių, nors studentai skaičiuoja, kad tokia situacija – jau metus.

„Tvarte geresnės sąlygos gyvent“

Kaip rašo VGTU studentas, Saulėtekio al. 18 esančiame bendrabutyje 16-ame aukšte nuolat nebūna šalto vandens arba jis bėga labai silpna srove – nėra spaudimo. „Tiesiai šviesiai pasakius, nusibodo fekalijos klozete. Smarvė baisi vos tik išlipi iš lifto. Ir taip jau metai – kiek skundėmės, visiems vienodai, o kaip iki mūsų 16 aukšto spaudimo nėra, taip vis nėra, ir niekas nieko nedaro“, – rašo pasipiktinęs VGTU studentas Saulius (vardas pakeistas).

Pasak Sauliaus, dėl tokios situacijos studentai negali normaliai nusiprausti: „Gali nugarą nusideginti, nes bėga tik karštas, tai einam į žemesnius aukštus, nes ten geresnis spaudimas. Nors tokia situacija prasideda nuo 10-ojo aukšto. Man atrodo, jie taip taupo vandenį.“

„Tvarte geresnės sąlygos gyvent... Atrodo, problema aiški – vandens siurblys nepakelia tiek daug vandens iki viršutinių aukštų, bet tvarkyti niekas neapsiima. Jeigu paviešintumėte visą tai viešumoje, gal kas nors bent pirštą pajudintų“, – pagalbos prašo VGTU studentas.

VGTU: sugedo vienas iš dviejų siurblių

LRT.lt susisiekus su VGTU kancleriu Arūnu Komka, paaiškėjo, kad išties sugedo vienas iš dviejų siurblių vandens pakėlimo stotyje Saulėtekio al. 14. Ši stotis aprūpina vandeniu Vilniaus universiteto (VU) ir VGTU bendrabučius bei pastatus.

„Vienas siurblys nepajėgia sukelti pakankamo slėgio, kad būtų pakankamas vandens slėgis bendrabučių viršutiniuose aukštuose. Šiuo metu įmonė, atlikusi rekonstrukcijos darbus, deda visas pastangas siurbliui suremontuoti ir normalizuoti vandens tiekimą“, – atsakė A. Komka. Jo skaičiavimais, vienas iš dviejų siurblių sugedo rugsėjo 21-ąją, nors studentas atkreipia dėmesį, kad tokia situacija – jau metus.

Tuo metu viena VU studenčių, gyvenanti Saulėtekio al. 6 bendrabutyje sako, kad jų bendrabutyje su šaltu vandeniu problemų nėra, tačiau didelė bėda su karštu: „Jeigu iš ryto eisi į dušą po poros žmonių, tai apie karštą vandenį gali tik pasvajoti – nėra jo. Anksčiau gyvenau 11-tame aukšte, tai problemų nebuvo, matyt, iki 16-to jau nebeužtenka. VGTU bendrabučio studentai galėtų mums paskolinti karšto vandens, net nežinau, kuriems čia blogiau“, – samprotavo VU studentė Vaidilė T. 

Žada pakeisti siurblį

Tuo metu įmonės „Economus“ –  prižiūrinčios šiuos bendrabučius – projektų vadovas Vytautas Jurgaitis sako, kad sugedus vienam iš dviejų siurblių, vanduo ir toliau buvo tiekiamas, bet silpnesne srove. Dėl to esą 7 bendrabučiai  – 5 VU ir 2 VGTU – patyrė vandens tiekimo sutrikimų. 

 „Kalbėjau su VGTU atstovais, kurie dabar tvarko šį reikalą, ir sakė, kad sugedusį siurblį keičia nauju. Tai užima laiko ir pakeitimas gali užtrukti savaitę ar dvi. Tačiau visu pajėgumu įjungtas antras siurblys, kurio visiškai pakanka aprūpinti bendrabučius“ – patikino V. Jurgaitis. Vakar esą situacijos buvo atvykę apžiūrėti ir Vilniaus visuomenės sveikatos centro darbuotojai, kurie nustatė, kad vandens slėgis yra pastovus ir pakankamas.

LRT.lt pasiteiravus, kodėl ir anksčiau būdavo problemų su vandens tiekimu, dar prieš šio siurblio gedimą, teigė, jog gegužę buvo įvykusi panaši problema, sugedusi kita sistemos dalis. Dėl to kurį laiką gegužės mėn. bendrabučiai buvo visai likę be vandens. „Namo sistemos yra jau savotiškai pasenusios, stovai pasenę ir darbo metu būna vykdomi įvairūs remonto darbai. Kai remontuojame, savaime suprantame, išjungiame vandenį“, – komentavo V. Jurgaitis.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...