captcha

Jūsų klausimas priimtas

RRT: operatoriai ne visada tinkamai informuoja apie trumpuosius numerius

Mobiliojo ryšio operatoriai ne visada tinkamai informuoja savo klientus apie trumpųjų numerių tarifus, teigia tyrimą atlikusi Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Mobiliojo ryšio operatoriai ne visada tinkamai informuoja savo klientus apie trumpųjų numerių tarifus, teigia tyrimą atlikusi Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).

Kelis mėnesius trukusio tyrimo metu RRT nustatė, kad bendrovės „Omnitel“, „Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ kai kuriais atvejais neinformuoja padidinto tarifo numeriais skambinančio asmens apie teikiamos paslaugos tarifą arba neįvardija tikslios galutinės kainos.

Tarnyba įpareigojo bendroves pašalinti trūkumus ir tinkamai informuoti vartotojus apie tai, kad jie skambina padidinto tarifo telefono numeriais.

Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės nustato, kad vartotojui, paskambinus padidinto tarifo telefono numeriu, jam būtų įvardijamas konkretus šios paslaugos tarifas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...