captcha

Jūsų klausimas priimtas

Užsitęsus darbams, Kaunas pradeda strigti spūstyse

Užsitęsus Parodos gatvės rekonstrukcijai Kaune, viešasis transportas ja, kaip kad žadėjo Kauno valdininkai, kol kas važiuoti negalės. Neabejojama, kad rugsėjį, mieste padaugėjus vairuotojų, kamščiai – neišvengiami.  
BFL nuotr.
BFL nuotr.

 

Užsitęsus Parodos gatvės rekonstrukcijai Kaune, viešasis transportas ja, kaip kad žadėjo Kauno valdininkai, kol kas važiuoti negalės. Neabejojama, kad rugsėjį, mieste padaugėjus vairuotojų, kamščiai – neišvengiami.

Viena iš svarbiausių Kauno transporto arterijų – Parodos gatvė – rekonstruoti pradėta birželio pabaigoje. Kauno savivaldybės valdininkai žadėjo, kad ja autobusai ir mikroautobusai jau galės riedėti rugsėjo pirmąją. Dabar pripažįsta – darbai vėluoja, nes atkasus seniai įrengtus lietaus ir buities nuotekų tinklus, paaiškėjo, kad juos reikia perjungti. Atsirado ir kitų neplanuotų darbų, praneša „Panorama“.

„Kad gatvė laikytų ateityje nustatytą garantinį terminą, buvo reikalinga atlikti papildomus stiprinimo darbus po asfaltu esančių sluoksnių, tas buvo atlikta, tačiau tai kainavo nemažai laiko. Dėl to dabar pats projekto pabaiga niekur nenukeliama – rekonstrukcija bus vykdoma iki kitų metų birželio mėnesio“, – sako Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Jei orai bus geri, viešasis transportas Parodos gatve, planuojama, pradės važiuoti tik nuo rugsėjo 17 d.

Autobusus nukreipus į Savanorių prospektą, o mikroautobusus – į Tunelio gatvę, vasarą didesnių spūsčių išvengta. Tačiau rugsėjį, padaugėjus vairuotojų, valdininkai pripažįsta – kamščiai, ypač piko metu – neišvengiami.

Dėl kiekvienos užsitęsusios Parodos gatvės rekonstrukcijos, „Panoramos“ žiniomis, „Kauno autobusai“, pailgėjus maršrutams, patiria po kelis tūkstančius litų nuostolių.

Šiuo metu skaičiuojama ir kiek dėl papildomų darbų pabrangs pati gatvės rekonstrukcija - savivaldybė jai numačiusi skirti pusaštunto milijono litų. Kitąmet įkalnėje planuojama tiesti ir troleibusų kontaktinį tinklą – tam gauti trys milijonai iš Europos Sąjungos fondų.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close