captcha

Jūsų klausimas priimtas

Nedrausmingų vairuotojų lauks griežtesnė atsakomybė

Pirmadienį Vyriausybės pasitarime iš esmės pritarta įstatymų projektams, kurių tikslas – pagerinti eismo saugos padėtį keliuose, sumažinti kelių eismo įvykių, kuriuose nukenčia ir žūsta žmonės, skaičių.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Pirmadienį Vyriausybės pasitarime iš esmės pritarta įstatymų projektams, kurių tikslas – pagerinti eismo saugos padėtį keliuose, sumažinti kelių eismo įvykių, kuriuose nukenčia ir žūsta žmonės, skaičių.

Susisiekimo ministerijos ir jai pavaldžių institucijų atstovų darbo grupė, inicijavusi šiuos pakeitimus, parengė siūlymus dėl eismo saugai pavojų keliančių vairuotojų atsakomybės griežtinimo.

Planuojama nustatyti 0 promilės leistiną alkoholio koncentraciją kraujyje ne tik pradedantiesiems, komercinio ir vežančio pavojinguosius krovinius transporto, bet ir taksi automobilių, motociklų, mopedų, triračių, lengvųjų keturračių, keturračių ir galingųjų keturračių vairuotojams. Taip pat siūloma numatyti administracinę atsakomybę už vaikų vežimo mokykliniais autobusais tvarkos pažeidimus ir už vaikams skirtų saugos sėdynių nenaudojimą automobiliuose, rašoma Vyriausybės pranešime spaudai.

Pasak susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus, kol kas neaišku, ar įmanomas visiškas promilių nebuvimas kraujyje, nes organizmas jų gali gauti nebūtinai iš alkoholinių gėrimų, bet ir iš kai kurių maisto produktų.

„Nežinau, kiek ko gali būti nuo kefyro ar giros. (...) Žinoma, tam tikra paklaida gali būti. Nemanau, kad bus reikalaujama absoliutaus nulio“, – sakė jis.

Anot R. Sinkevičiaus, galimą paklaidą nustatys Seimas, kuris svarstys šį įstatymo projektą.

„Aš manau, kad tai bus prietaiso (alkotesterio – ELTA) paklaidos dydis, priklausomai nuo to, kokius šiandien pramonė gamina prietaisus“, – savo nuomonę išdėstė ministras.

Griežtinti atsakomybę siūloma už važiavimą esant draudžiamam šviesoforo signalui ar už pažeidimą, kai vairuotojas nesustoja prieš pėsčiųjų perėją. Taip pat norima sugriežtinti bausmes už mopedų ir keturračių motociklų vairuotojų daromus pažeidimus, už pažeidimus dėl kelių transporto priemonių ašių apkrovos ir didžiausios leistinos masės viršijimo, numatyti atsakomybę už padangų naudojimo tvarkos pažeidimus.

Įstatymų projektai artimiausiu metu bus teikiami svarstyti Seimui, jiems jau yra pritarusi Valstybinė eismo saugumo komisija.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...