captcha

Jūsų klausimas priimtas

Sostinėje viešasis transportas nespėja vytis švieslenčių grafikų

Tiek Kaune, tiek Vilniuje, didžiausio keleivių srauto vietose, yra iškabintos švieslentės su viešojo transporto atvykimo laikais. Laikinojoje sostinėje tokia sistema veikia be priekaištų. Tuo metu Vilniuje gyventojai sako nesuvokiantys, kokius laikus rodo švieslentės. Viešojo transporto atstovai pripažįsta, kad sutrikimų būta, ir užsimena, kad artimiausiu metu švieslenčių laukia renesansas.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Tiek Kaune, tiek Vilniuje, didžiausio keleivių srauto vietose, yra iškabintos švieslentės su viešojo transporto atvykimo laikais. Laikinojoje sostinėje tokia sistema veikia be priekaištų. Tuo metu Vilniuje gyventojai sako nesuvokiantys, kokius laikus rodo švieslentės. Viešojo transporto atstovai pripažįsta, kad sutrikimų būta, ir užsimena, kad artimiausiu metu švieslenčių laukia renesansas.

Švieslentė buvo nenaudinga

Į LRT.lt puslapį laišką parašęs Marijonas R. sako nesuprantantis, kaip veikia informavimo sistema Vilniaus viešojo transporto stotelėse. „Pavyzdžiui, Vinco Kudirkos aikštės stotelėje laukiau troleibuso į Antakalnį. Prie stotelės esančiame ekrane rodė, kad du artimiausi troleibusai bus 2 ir 5. Vėliau ekrano informacija parodė, kad troleibusai turi atvykti per 0 minučių, t. y. mažiau nei per minutę. Tuo metu atvažiavo 17 troleibusas ir dar kitas autobusas, nors jų laikai buvo nurodyti vėliau. Praėjus porai minučių iš ekrano dingo eilutės su informacija apie 2 ir 5 troleibusus, o jų sulaukiau vėliau – maždaug 5 minutėm“, – rašo vilnietis.

Gintas Bliuvas, Vilniaus viešąjį transportą administruojančios savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas, sutinka, kad dėl pakabintų švieslenčių kilo problemų. „Apie ką ir kalba. Dabar visos yra perdaromos, nes pagrindinė jų problema buvo ta, kad jos buvo pakabintos ant kontaktinio troleibusų tinklo. Naktį troleibusai išjungiami, tai reikalingi maitinimo blokai.

Dabar mes įvedinėjame į stoteles normalią elektrą ir sukabinsime [švieslentes] kitose vietose, nes anksčiau galėjo būti ten, kur yra troleibusų linija. Yra patvirtinta nauja schema, vyksta elektros prijungimas ir viskas veiks patikimiau“, – žada G. Bliuvas.

Pasak „Susisiekimo paslaugos“ vadovo, įvedus naują elektroninio bilieto sistemą, nauja programinė įranga bus įdiegta ir švieslentėse, o transporto judėjimas bus rodomas realiu laiku.

Kaune sutriko dėl audrų

Kaune iš viso skaičiuojama apie 700 stotelių, iš jų 40-yje, didžiausius keleivių srautus turinčiose, yra pakabintos ir švieslentės.  Paulius Keras, Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas, LRT.lt sako, kad vieni žmonės naudojasi paprastais popieriniais tvarkaraščiais, kiti naudojasi švieslentėmis.

Pasak P. Kero, nuo vandalų švieslentės nenukenčia, nes yra pakabintos tokiame aukštyje, kad būtų saugios. „Daugiausiai problemų būna vasarą, po audrų ir žaibų. Tai turėjome sugedusių. Kiekvienas įrenginys kartais sugenda, bet didelių bėdų nėra“, – patikina pašnekovas.

Anot P. Kero, aukščiau pakabintos švieslentės gyventojams ir miesto svečiams nesukelia problemų įžiūrėti transporto grafikus: „Tikrai puikiai matomos. Vilniuje yra smulkesnis tekstas, o pas mus – pakankamai stambus ir nepastebėti švieslentės turbūt sunkiai įmanoma.“

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...