captcha

Jūsų klausimas priimtas

Dėl triukšmo kenčiantiems klaipėdiečiams gali tekti kreiptis į teismą

Šalia geležinkelio į Klaipėdos uostą gyvenantys, dėl traukinių triukšmo ir vibracijos kenčiantys klaipėdiečiai ne vienerius metus maitinami pažadais, kad juos iškeldins, nes taip numatyta galiojančiame Uosto direkcijos parengtame detaliajame plane. Šią savaitę žmonės tikėjosi išgirsti terminą, kada procesas pajudės, deja, to neįvyko. Gyventojams savo teises gali tekti ginti teisme.
M. Vaičiulio (BFL) nuotr.
M. Vaičiulio (BFL) nuotr.

Šalia geležinkelio į Klaipėdos uostą gyvenantys, dėl traukinių triukšmo ir vibracijos kenčiantys klaipėdiečiai ne vienerius metus maitinami pažadais, kad juos iškeldins, nes taip numatyta galiojančiame Uosto direkcijos parengtame detaliajame plane. Šią savaitę žmonės tikėjosi išgirsti terminą, kada procesas pajudės, deja, to neįvyko. Todėl gyventojai savo teises žada ginti teisme.

Nemuno gatvėje gyvenantys žmonės į uostą riedančių traukinių triukšmą kenčia jau ne vienerius metus, dėl vibracijos skilinėja namų sienos. Uosto direkcijos parengtame ir prieš trejetą metų patvirtintame detaliajame plane numatyta žmones iškeldinti, tačiau iki šiol jokių žingsnių nežengta. Be to, Uosto direkcijos atstovai sako, kad artimiausiu metu infrastruktūros plėtros šioje vietoje nenumato, todėl ir žmonių iškeldinti esą neturi pagrindo.

Prieš kelis mėnesius Klaipėdos mero iniciatyva buvo sudaryta darbo grupė. Šią savaitę tikėtasi sulaukti konkrečių pasiūlymų, kaip ir kada gyventojų problema bus išspręsta.

„Liūdna konstatuoti, kad šita darbo grupė, kuri buvo sukurta būtent galimai išeičiai rasti, tapo, mano įsitikinimu, tobulu darbo imitavimo reiškiniu, nes, išskyrus savivaldybės administraciją, daugiau nė vienas iš pakviestų institutų net savo atsiliepimų neatsiuntė“, – sako Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

Uosto direkcijos atstovai sako, kad gyventojus būtų galima iškeldinti tik atsiradus poreikiui – tai yra statant pasienio kontrolės postą arba tiesiant antrą geležinkelio vėžę. Ar to reikia – atsakys rengiama galimybių studija.

„Šiandien uosto krovos tendencijos nėra teigiamos – krova neauga. Bent jau praėjusių metų rezultatai tą parodė. Aišku, uosto kompanijos turi planų, jos visada deklaruoja, kad jų poreikiai yra dideli. Bet jei bus pritarta, kad perspektyvoje reikalingas antras dvikelis, tai dar nereiškia, kad tas projekto įgyvendinimas iš karto prasidės“, – teigia Uosto direkcijos infrastruktūros direktorius Algirdas Kamarauskas.

Tuo metu nuolat traukinių triukšmą kenčiantys žmonės sako laukti nebegalintys.

„Sūnus naktimis nebemiega, galva svaigsta, darėme tomogramą. Patys irgi nemiegame“, – pasakojo Nemuno gatvės gyventoja Svetlana Mačenskytė. Uostamiesčio meras sako, kad jei per mėnesį darbo grupė neras sprendimo, kito kelio kaip bylinėtis teismuose gali ir nebelikti.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...