captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Tele-3“ direktorei pareikšti įtarimai

Bendrovės „Tele 3“ generalinei direktorei Laurai Blaževičiūtei pareikšti įtarimai tyrime dėl galimo dokumento klastojimo, turto iššvaistymo, apgaulingos buhalterinės apskaitos tvarkymo ir mokesčių vengimo.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.

Bendrovės „Tele-3“ generalinei direktorei Laurai Blaževičiūtei pareikšti įtarimai tyrime dėl galimo dokumento klastojimo, turto iššvaistymo, apgaulingos buhalterinės apskaitos tvarkymo ir mokesčių vengimo.

Tai BNS ketvirtadienį patvirtino Panevėžio apygardos prokuratūra.

„Ji viena įtariamoji. Patvirtinu, kad įteikti įtarimai“, – BNS sakė Panevėžio apygardos prokuratūros prokurorė Aurelija Gališanskytė.

Pasak prokurorės, įtarimai pareikšti dėl galimo dokumentų klastojimo, turto iššvaistymo, apgaulingos buhalterinės apskaitos tvarkymo ir turtinės prievolės sumokėti valstybei mokesčius išvengimo.

A.Gališanskytė patvirtino, kad L. Blaževičiūtei paskirta kardomoji priemonė, tačiau neįvardijo, kokia.

„Taip, kardomoji priemonė paskirta, bet daugiau komentarų šia tema nebus“, – BNS sakė A. Gališanskytė.

„Tele-3“ vadovybė atmeta bet kokius įtarimus ir tikina turinti visus reikalingus dokumentus, kurie įrodytų, jog visa veikla buvo teisėta.

Panevėžio apygardos prokuratūros atstovė spaudai Vida Bielskytė BNS pranešė, kad Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) pareigūnai atlieka ikiteisminį tyrimą dėl galimo dokumentų klastojimo, „Tele-3“ turto iššvaistymo, apgaulingos buhalterinės apskaitos tvarkymo ir turtinės prievolės sumokėti valstybei mokesčius išvengimo.

„Įtarimai dėl šių nusikalstamų veikų padarymo pareikšti UAB „Tele-3“ generalinei direktorei L. B.", – teigė prokuratūros atstovė.

Bendrovė išplatintame pranešime spaudai nurodė sulaukusi žinių, kad ketinama pareikšti kaltinimus neva neteisėtai sumokėjus bendrovės konsultantui už atliktus darbus 29040 litų bei vengus sumokėti valstybei 12327 litų mokesčių.

„Esame labai nustebinti tokiais niekuo nepagrįstais įtarimais. Kol kas oficialiai mums nebuvo pateikta jokių kaltinimų, tačiau esame pasiruošę atremti bet kurį įtarimą, nes visuomet dirbome ir dirbame tik teisėtai. Turime parengę visus reikalingus dokumentus, kurie įrodo šių įtarimų absurdiškumą ir juos pateiksime tiek STT, tiek kitoms institucijoms", – pranešime spaudai teigė „Tele-3“ komunikacijos vadovė Vaida Vincevičiūtė.

Anot įmonės pranešimo, atlygis, kuris konsultantui buvo sumokėtas už suteiktas paslaugas atstovaujant įmonės interesams, yra teisėtas ir jo paties buvo deklaruotas Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai. Visi mokėjimai buvo atlikti bankiniais pavedimais.

„Taigi jokio kriminalo tame tikrai nėra. Kalbant apie įtarimus vengiant mokėti mokesčius, taip pat yra labai keista, nes STT pareigūnai negali pateikti nei vieno fakto ar dokumento jiems pagrįsti“, – LRT radijo laidoje „60 minučių“ sakė „Tele-3“ komunikacijos vadovė Vaida Vincevičiūtė.

„Tele-3“ valdybos pirmininkas bei „Modern Times Group“ vykdantysis viceprezidentas Centrinėse Europos šalyse Marekas Singeris teigė esantis tikras, kad įmonės vadovybė Lietuvoje lengvai įrodys, jog šie įtarimai yra klaidingi.

„Tačiau mums, kaip tarptautinei kompanijai, nerimą kelia tai, kad apskritai sulaukėme tokių įtarimų. Esame Švedijos žiniasklaidos grupė ir tikime, kad Lietuvoje, kurioje jau ilgą laiką sėkmingai plėtojame verslą, suprantama, kad laisva žiniasklaida yra atviros ir demokratiškos visuomenės pagrindas“, – pranešime spaudai teigė M. Singeris.

„Tele-3“ nurodo esanti daugiausiai mokesčių Lietuvoje sumokanti žiniasklaidos įmonė. 2012 metais į valstybės biudžetą ji sumokėjo 15,9 mln. litų mokesčių.

Lobistas Andrius Romanovskis neatmetė galimybės, kad jis gali būti bendrovės pranešime minimas konsultantas, bet tikino jokių naujų įtarimų iš teisėsaugos nesulaukęs.

„Aš nežinau, ar aš tas konsultantas, ar ne. TV3 buvo mano kaip lobisto klientai nuo 2009 metų. FNTT tikrino mano finansinę apskaitą STT prašymu, vyko mokestinis patikrinimas už paskutinius penkerius metus, nebuvo nustatyta jokių esminių pažeidimų“, – BNS ketvirtadienį sakė A. Romanovskis.

Pernai balandį Panevėžio prokuratūros ir STT pareigūnai atliko dokumentų poėmį TV3 televizijos būstinėje. TV3 tuomet pareiškė tai vertinanti „kaip spaudimo bei asmeninio keršto televizijai už kai kurias laidas priemonę“.

„Tele-3“ valdo televizijos kanalą TV3 bei pramoginius kanalus TV6 ir TV8. Švedijos žiniasklaidos holdingui "MTG Broadcasting" priklauso 100 proc. „Tele- 3“ akcijų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...