captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Bitė Lietuva“: BPC niekada nereikalavo vietos nustatymo paslaugos

Viena didžiausių šalies telekomunikacijų bendrovių „Bitė Lietuva“ teigia, kad bendrosios pagalbos centras (BPC) niekada nereikalavo iš įmonės galimybės nustatyti telefono vietą be SIM kortelės. Be to, pasak bendrovės, bus kreipiamasi į teismą dėl šmeižto, kuris, pasak jos, pasipylė pastaruoju metu.
Pranas Kuisys, ELTA nuotr.
Pranas Kuisys, ELTA nuotr.

Viena didžiausių šalies telekomunikacijų bendrovių „Bitė Lietuva“ teigia, kad bendrosios pagalbos centras (BPC) niekada nereikalavo iš įmonės galimybės nustatyti telefono vietą be SIM kortelės. Be to, pasak bendrovės, bus kreipiamasi į teismą dėl šmeižto, kuris, pasak jos, pasipylė pastaruoju metu.

„Mūsų niekas niekada neprašė suteikti galimybę nustatyti vietą be SIM kortelės“, – penktadienį spaudos konferencijoje sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Pasak jo pavaduotojo Prano Kuisio, pirmą kartą tokį reikalavimą įmonė gavo ketvirtadienį. Jis teigė, kad dėl kai kurių politikų pasisakymų kreipsis į teismą, tačiau konkrečių pavardžių neįvardijo.

„Paskutinis, ką turime pabrėžti – politikų pasakymai apie tai, kad plaunami arba vagiami pinigai, yra visai nesąmoningi (...) Mes kreipsimės į teismą dėl tokių veiksmų. Mes gavome naujus reikalavimus vakar vakare iš Ryšių reguliavimo tarnybos, kad mes turime teikti lokaciją dėl skambučio be SIM kortelės. Gavę šituos reikalavimus, mes įsivertinome, kad maždaug per mėnesį mes pradėsim teikti“, – penktadienį spaudos konferencijoje sakė P. Kuisys.

Jis teigė, kad vietos nustatymo be SIM kortelės paslaugą „Bitė Lietuva“ teikia institucijoms, vykdančioms operatyvinę veiklą, todėl bendrovė galėjo pateikti visą reikiamą informaciją BPC, tačiau šis to neprašė.

Anot P. Kuisio, tuo metu, kai Panevėžio rajone sudeginta mergina skambino BPC, jos telefonas buvo prisijungęs prie įvairių mobiliojo ryšio tinklų.

„Tai yra tyrimo medžiaga. Galiu pasakyti tik tiek, kad prie įvairių tinklų buvo prisijungęs telefonas“, – teigė P.Kuisys, paklaustas, prie kurio operatoriaus tinklo buvo prisijungusi mergina.

Ch. Robbinsas sakė, kad ši istorija tapo savireklamos priemone.

„Per visą savo karjerą įvairiose šalyse niekada man nebuvo taip gėda dėl savo konkurentės „Tele 2“, kuri iš šios nelaimės pasidarė rinkodaros kampaniją“, – teigė bendrovės vadovas.

Politikų dėmesio BPC ir mobiliojo ryšio bendrovių bendradarbiavimas sulaukė po to, kai savaitgalį žuvo mergina, nes pagal skambutį nepavyko nustatyti merginos buvimo vietos.

„Omnitel“ antradienį pranešė, kad savo lėšomis per tris mėnesius ketina įdiegti sprendimą, kuris BPC perduotų duomenis apie vietą, net jeigu skambinančiojo telefono aparate nėra SIM kortelės.

„Tele2“ ir „Bitė“ anksčiau teigė, kad BPC naudojama vietos nustatymo paslauga, skambinant iš „ Tele2“ ir „Bitės“ tinklų, veikia, kai telefone nėra SIM kortelės – tokiu atveju vieta nustatoma pagal unikalų telefono IMEI kodą.

 
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...