captcha

Jūsų klausimas priimtas

Bendrasis pagalbos centras: greitosios medicinos pagalbos gali tekti laukti ilgiau

Bendrasis pagalbos centras (toliau – BPC) informuoja, kad 2013 m. rugsėjo 2 d. 10.00 val. Vilniaus miesto savivaldybės VšĮ Greitosios medicinos pagalbos stotis (toliau – GMPS) vienašališkai nutraukė sutartį su Bendruoju pagalbos centru ir savavališkai išjungė Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos įrangą, įdiegtą šios stoties patalpose Justiniškių g. 14, Vilniuje, kuri buvo naudojama tiesioginiam telefono ir duomenų ryšiui tarp BPC ir GMPS užtikrinti.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.

Bendrasis pagalbos centras (toliau – BPC) informuoja, kad 2013 m. rugsėjo 2 d. 10.00 val. Vilniaus miesto savivaldybės VšĮ Greitosios medicinos pagalbos stotis (toliau – GMPS) vienašališkai nutraukė sutartį su Bendruoju pagalbos centru ir savavališkai išjungė Bendrojo pagalbos centro informacinės sistemos įrangą, įdiegtą šios stoties patalpose Justiniškių g. 14, Vilniuje. Įranga buvo naudojama tiesioginiam telefono ir duomenų ryšiui tarp BPC ir GMPS užtikrinti. Medikai tai neigia ir sako, kad dabar pagalba pasieks greičiau.

Tai leisdavo GMPS operatyviai priimti kvietimus iš Bendrojo pagalbos centro ir skubiai išsiųsti greitosios pagalbos automobilius į nelaimės vietą.

Bendrasis pagalbos centras praneša, kad GMPS panaikinus tiesioginio ryšio su BPC galimybę, gali pailgėti kvietimo laikas, o greitosios medicinos pagalbos automobilių atvykimas į nelaimės vietą gali užtrukti ilgiau nei iki šiol.

BPC viršininko pavaduotojas Tadas Maroščikas tvirtino, kad jiems nebuvo nurodyta jokių priežasčių, tiesiog pranešta, jog sutartis bus nutraukta. Esą sistema veikė sklandžiai, pranešimai elektronine forma iš Bendrojo pagalbos centro keliaudavo į GMPS ir medikai galėdavo tuoj pat reaguoti, matydami kur pagalba yra reikalinga. O dabar BPC skambučiai atsidurs bendroje eilėje su tais skambinančiaisiais, kurie skambina tiesiogiai GMPS.

„Mes tikrai pasirūpinsime, kad pagalba būtų operatyvi ir suteikta, tiesiog daug kas priklausys nuo to, kaip galės atsiliepti ir priimti iš mūsų tą pagalbos iškvietimą pati GMPS. Mes esame pasiruošė greitai reaguoti, bet priklausys ir nuo GMPS darbuotojų.  Mes turėsime jiems paskambinti. Tai grįžimas atgal, trumpai sakant“, – teigė T.Maroščikas.

Tuo tarpu Vilniaus GMPS direktorius Tadeušas Rodz kalba visiškai priešingai – esą pagalba dabar bus suteikiama dar greičiau, kadangi tie, kuriems jos reikia, galės bendrauti tiesiogiai su stoties darbuotojais. Medikai ne tik skubiau vyks į pagalbą, bet ir turės galimybę konsultuoti telefonu tuo pagalbos prašančiuosius.

„Mes turėjome tris darbo vietas, sujungtas su BPC, ir turėjome sutartį, pagal kurią BPC turėjo galimybę priimti kvietimą ir persiųsti mums elektroninį jo variantą. Ypač tai liečia svarbius įvykius, kai žmogus miršta ar pan. Jie priimdavo ir atsiųsdavo mums elektroninę kortelę. Bet žmogus iki greitosios atvykimo neturėjo jokios pagalbos – medikai negalėjo jam paaiškinti, ką daryti iki greitosios pagalbos atvykimo. Dėl to buvo tik blogiau“, – teigė T.Rodz.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...