captcha

Jūsų klausimas priimtas

Priminė apie pirkinių draudimo niuansus

Kai perkame brangią buitinę techniką, išmanųjį telefoną, nešiojamąjį kompiuterį ar planšetinį kompiuterį, gauname gamyklinę garantiją ir negalvojame apie daikto draudimą. Stebėdami didėjančio vartojimo tendenciją, specialistai siūlo rinktis pirkinių draudimą, kuris kompensuos ne tik gaisro ar vandens padarytą žalą, bet ir „atpirks“ naują daiktą jo vagystės atveju, teigiama pranešime spaudai.
Kevin Bhagat/Unsplash nuotr.
Kevin Bhagat/Unsplash nuotr.

Praradus apdraustą prekę – lizingo įmokos stabdomos

„If“ draudimo atstovo teigimu, pirkinių draudimas šiais laikais, kai nuolat naudojama daugybė prietaisų kasdienėms funkcijoms atlikti, turi didžiulį potencialą. „Nenuostabu, kad trys dažniausiai draudžiamų daiktų grupės yra kompiuteriai, planšetiniai kompiuteriai bei išmanieji telefonai – dažnas iš mūsų be jų neišsiverstume kasdieniame gyvenime, tad net laikinas trukdis jais naudotis sukeltų nemažų nepatogumų.

Kita vertus, nuolat šiuos daiktus naudojant ir nešiojantis su savimi, rizika, kad  jiems kas nors atsitiks, yra didesnė, nei netyčia sugadinti, tarkime, šaldytuvą ar skalbyklę, tačiau net buitinę techniką žmonės draudžia vis dažniau, mat jos vertė, o kartu ir galimas nuostolis, nemaži“, – sako Tomas Sinkevičius, „If“ privataus turto draudimo vadovas.

Kada žala nekompensuojama?

Tiesa, ne visada pirkinių draudimas reiškia visų problemų sprendimą – jis kompensuoja daikto vertę po netyčinio sugadinimo, užpylimo, gaisro, perdegimo dėl elektros įtampos svyravimų, netyčinio sudaužymo ar vagystės atvejais, tačiau yra ir tam tikrų apribojimų. T. Sinkevičiaus teigimu, norint išvengti nesusipratimų su klientais, draudimo bendrovės stengiasi išsamiai išaiškinti vartotojams, kada žala nėra kompensuojama:

•    kai tai netrukdo pirkinio naudoti pagal tiesioginę paskirtį;
•    kai nuostolis patirtas dėl natūralaus pirkinio nusidėvėjimo (pvz., kai pirkinio dalys susidėvėjo nuo ilgalaikio naudojimo: atšipo trintuvo peilis, sudilo skalbyklės guolis ir kt.);
•    kai pirkinys naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikoma gamintojo instrukcijų;
•    kai pirkinys sugadintas jį skalbiant, lyginant, valant, perdarant, montuojant ar kitaip modifikuojant bei taisant;
•    kai pirkinys sugadintas dėl pirkėjo ar jo šeimos narių tyčinių veiksmų ir kt.;
•    kai už pirkinio netinkamą veikimą atsakingas gamintojas (tai atvejai, kuriems galioja garantija);
•    kai pirkinys dingo (pvz., buvo pamestas ar paliktas be priežiūros);
•    kai pirkinys buvo pavogtas iš neužrakinto automobilio ar neužrakintų patalpų, nebaigtų statyti statinių ir kt.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...