captcha

Jūsų klausimas priimtas

NATO naikintuvai šešis kartus kilo lydėti rusų karinių orlaivių

Lapkričio 6- 12 dienomis NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai  šešis kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių, informuoja KAM pranešime spaudai.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Lapkričio 8 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo orlaivius:  vieną orlaivį IL-22 ir du  orlaivius SU-35, skridusius iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be skrydžio plano, be atsakiklio, radijo ryšį palaikė su regioniniu skryčių valdymo centru; du orlaiviai SU-35, lydėję  IL-22 grįžo į žemyninę dalį. Palydą tęsė du SU-27, atskridę pasitikti IL-22 iš Kaliningrado srities. 

Abu orlaiviai SU-27 skrido be skrydžio plano, be atsakiklio, radijo ryšio regioniniu skydžių valdymo centru nepalaikė. Tą pačią dieną NATO naikintuvai kilo atpažinti ir palydėti orlaivį AN-26, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę dalį. Orlaivis skrido be atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su regioniniu skryčių valdymo centru palaikė.

Lapkričio 9 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo orlaivį  IL-22, skridusį iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos  žemyninę dalį ir jį iki pusiaukelės lydėjusius du SU-27, likusią kelio dalį orlaivį Il-22  lydėjo kiti du orlaiviai SU-27, atskridę iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies. Visi orlaiviai skrido be skrydžio planų, be atsakiklių, radijo ryšį palaikė su regioniniu skryčių valdymo centru tik orlaivis IL-22.

Lapkričio 11 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo d  orlaivius SU-27, kurie lydėjo IL-76, skridusį  iš Rusijos Federacijos  žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis IL-76 skrido su atsakikliu ir skrydžio planu, palaikė radijo ryšį su regioniniu skryčių valdymo centru. Abu SU-27 neturėjo skrydžio plano, radijo ryšio nepalaikė, skrido be atsakiklių.

Lapkričio 11 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo orlaivį AN-26, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su regioniniu skryčių valdymo centru palaikė.

Lapkričio 12 d. NATO naikintuvai atpažino ir lydėjo du orlaivius SU-27, kurie lydėjo IL-76 iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis IL-76 skrido su atsakikliu ir skrydžio planu, palaikė radijo ryšį su regioniniu skryčių valdymo centru. Orlaiviai SU-27 skrydžio planų nebuvo pateikę, radijo ryšio nepalaikė, skrido be atsakiklių. AN-26 skrido su skrydžio planu, be atsakiklio, radijo ryšį palaikė su regioniniu skryčių valdymo centru.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...