captcha

Jūsų klausimas priimtas

Efektyvi mankšta dirbantiems sėdimą darbą: kokius pratimus atlikti?

Sveikatos negalavimus, susijusius su sėdimu darbu, galime vadinti kone šių laikų prakeiksmu. Specialistai pabrėžia, kad darbo vietoje žmonės nesugeba išsėdėti taisyklingai, tad rekomenduojama daryti pertraukas ir nepamiršti atlikti keleto visiškai nesudėtingų pratimų, kurie gali išgelbėti nuo rimtesnių kaklo, stuburo ar kitų skausmų.
LRT stop kadras
LRT stop kadras

Kineziterapeutė Jūratė Kliukaitė pažymi, kad darbe žmonės dažniausiai iš pradžių sėdi taisyklingai, bet vėliau sėdėjimo pozicija pasikeičia ir nuo to prasideda mūsų bėdos.

„Vėliau pečiai sukrenta į priekį, tada labai įsitempia krūtinės raumenys ir visai nebedirba menčių raumenys, sprando raumenys per daug tampa įtempti, dėl to tie taškai pasidaro skausmingi, priekinė kaklo dalis persitempia, galva pasvyra į priekį. Kenčia mūsų kojos, nes jos yra nuolat sulenktos, sulenkti riešai taip pat sukelia problemų“, – vardija specialistė.

Kineziterapeutė siūlo atlikti nesudėtingus kaklo, pečių sukimo, kitus pratimus. Anot jos, jei darbas pakankamai aktyvus, tokią mankštą būtų gerai atlikti bent kas dvi valandas, arba, tobulu atveju, kas valandą, skiriant bent po dvi minutes.

Daugiau apie šią mankštą – įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close