captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kauno savivaldybė kuria aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“

Kauno miesto savivaldybė kuria kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“, jis klientus aptarnaus per socialinį tinklą „Facebook“, nemokamu telefonu ir fiziniuose klientų aptarnavimo centruose.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Jei prieš mėnesį nusipirkęs butą ar namą turėjai eiti į tris skirtingas vietas pasirašyti sutarčių, šiandien visus reikalus gali sutvarkyti vienoje vietoje. Tuo pačiu neatsiliekame nuo gyvenimo ir kaip vieną iš pagrindinių klientų aptarnavimo kanalų pradedame naudoti feisbuką. Keliame tikslą – klientų aptarnavimą pakelti į lygį, atitinkantį geriausių verslo kompanijų praktikas“, – savivaldybės pranešime cituojamas Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Kaip antradienį pranešė savivaldybė, kauniečiai atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės valdomų įmonių paslaugomis, galės gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu, juo atsilieps automatinis atsakiklis, kalbantis žinomo kauniečio Ryčio Zemkausko balsu.

Nuo šiol bendrame kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“, įsikūrusiame trijose miesto vietose, gyvai aptarnaujami bendrovių „Kauno švara“ (Statybininkų g. 3), „Kauno energija“ (Raudondvario pl. 86 A) ir „Kauno vandenys“ (Aukštaičių g. 43) klientai. Į šiuos centrus atvykę kauniečiai gali sudaryti sutartis, gauti pažymas, informaciją apie paslaugas ir įkainius, susimokėti komunalinius mokesčius, pateikti prašymus.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...