captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuvos policija gyventojus aptarnaus pagal „vieno langelio“ principą

Policijos departamente oficialiai startavo iš Europos socialinio fondo lėšų finansuojamas projektas „Vieningos informacijos teikimo linijos įdiegimas Lietuvos policijoje“. Projekto įgyvendinimo metu Lietuvos policijoje diegiamas aptarnavimas „vieno langelio“ principu.
Policijos departamento nuotr.
Policijos departamento nuotr.

Projekto tikslas – padidinti visuomenės pasitenkinimą informacijos teikimo ir asmenų konsultavimo Lietuvos policijoje paslauga, užtikrinant aukščiausius asmenų aptarnavimo ir konsultavimo standartus atitinkantį informacijos teikimą apie Lietuvos policijos teikiamas administracines paslaugas vieno langelio principu. Siekiame, jog mūsų interesantai gautų aukštą asmenų aptarnavimo standartą atitinkančias paslaugas, o policijos pareigūnai galėtų sutelkti visą dėmesį tiesioginių funkcijų vykdymui (informaciją teiks specialiai tam apmokyti darbuotojai, ne pareigūnai), rašoma pranešime žiniasklaidai.

Šiuo metu informacija teikiama telefonu 8 700 60000 ir el. paštu info@policija.lt, gyventojai darbo dienomis 8–18 val. (penktadieniais 8–16.45 val.) konsultuojami šiais klausimais:

– asmens tapatybės dokumentų išdavimas/keitimas;

– užsieniečių teisinė padėtis Lietuvoje;

– leidimų laikyti (nešiotis) ginklus išdavimas/keitimas fiziniams asmenims, ginklų paveldėjimas, įsigijimas/pardavimas ir kt. licencijavimo klausimai;

– apsaugos darbuotojo pažymėjimo išdavimas/keitimas.

Ateityje planuojama teikti ir kitą su policijos veikla susijusią informaciją gyventojams.

Įgyvendinus projektą pilna apimti, nurodytais informacijos teikimo kanalais interesantai galės gauti informaciją apie visas Lietuvos policijos teikiamas paslaugas.

Projekto, kurio biudžetas sudaro 326 091,53 euro, įgyvendinimo trukmė – 2 metai, numatoma Projekto įgyvendinimo sutarties pabaiga – 2019 m. balandžio pr. 

Projekto įgyvendinimo metu bus sukurtas ir įdiegtas vieningas asmenų aptarnavimo modelis, darbuotojams suteiktos būtinos žinios ir kompetencijos, susipažinta su užsienio šalių gerąja praktika ir išanalizuotos jos pritaikomumo Lietuvoje galimybės, įdiegta teikiamos paslaugos kokybės  stebėsenos ir vertinimo sistema, taip pat, siekiant gauti grįžtamąjį ryšį iš paslaugos gavėjų, atliktas detalus paslaugos vartotojų nuomonės tyrimas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...