captcha

Jūsų klausimas priimtas

Mitybos specialistė: ko šiukštu nedaryti kepant maistą ant grotelių

Lietuvių laukiamas ir mėgstamas grilio sezonas jau prasidėjo. Kaip sako mitybos specialistė Vaida Kurpienė, maistas, keptas ant grotelių yra pakankamai sveikas, jei tai daroma taisyklingai, o ypač svarbu jo neperkepti.
Chris Lawton/Unsplash nuotr.
Chris Lawton/Unsplash nuotr.

„Žmonės skrudėsius netgi mėgsta, nors tai yra kancerogeninės, t. y. vėžį sukeliančios medžiagos“, – kalbėdama apie suskrudintą maistą, pabrėžia specialistė.

Pasak jos, grilyje gaminti galima ir riebesnę mėsą, bet tokiu atveju porcijos turėtų būti mažesnės, nes riebi mėsa yra gerokai kaloringesnė. 

„Dėl riebios mėsos pastaruoju metu yra labai daug diskusijų – sveika tai ar nesveika, ir atsiranda tokių, kurie sako, kad [riebi mėsa] yra nieko tokio. Tačiau ką reikėtų įvertinti – kiek mes jos suvalgome, nes reikėtų žinoti, kad liesa mėsa yra žymiai mažiau kaloringa, joje yra daugiau baltymų, ji laikoma vertingesne mėsa. Riebi mėsa, pavyzdžiui, sprandinė, yra ganėtinai kaloringa. Ir kuo ji riebesnė, tuo sunkiau virškinama“, – pasakoja specialistė.

Taip pat V. Kurpienė atkreipia dėmesį, kad kepti ant grotelių galima ne tik mėsą ar daržoves – puikiai tam tinka žuvis, tofu – sojos pieno sūrį, įprastą pieno sūrį. 

Plačiau apie tai – pokalbio įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...